رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 593460

آغاز ثبت نام فراگیر ارشد دانشگاه آزاد از امروز

ساعت24-ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه آغاز می‌شود.

html>

به گزارش ایسنا، بر اساس راهنمای پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی، ثبـت نـام مجازی از پذیرفتـه شـدگان از امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت‌.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام بـه سـامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشـیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شـده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهدشد.

همچنین کلیه پذیرفته شدگان لازم اســت مطابق زمانبندی اعلام شده در سـایت واحـد دانشـگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل بـه منظـور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به این شرح است: اصل مدرک کارشناسی، صـادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخـل و خارج کشور که مورد تأییـد وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمـان و آمـوزش پزشـکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی خود نمیباشند، باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

دیگر مدارک مورد نیاز شامل تصویر کلیه صفحات شناسنامه،‌ تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس۴×۳، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید،‌ می‌شود.

همچنین متقاضیان باید کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربـوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قـرار گرفته است را تکمیل نمایند.

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی،‌شهریه پذیرفته شدگان از دو بخـش شهریه پایـه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد.

علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغـی را بابـت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها