رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594218

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در سال 1401

ساعت24- به روز ترین سایت قیمت های سنگ و مصالح در کالاساخت

html>

سنگ تراورتن در سال های اخیر به واسطه معادن در دسترس، زیبایی، تنوع رنگ و طرح و ویژگی هایش یکی از بهترین گزینه ها برای سنگ نما ساختمان و دیوارهای بناها است. تراورتن همچنین کاربرد فراوانی در ساخت ابزار سنگی نما و مصنوعات سنگی مانند مجسمه دارد. سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی تشکیل شده از رسوبات چشمه های آب گرم است. این سنگ ظاهری بسیار زیبا داشته که طرح های آن جلوه گر طبیعت زیبای سنگ بوده است. تراورتن سنگی است که بی شک اشخاص هنگام خرید سنگ مخصوصا برای نمای ساختمان های خود به آن توجه ویژه‌ای دارند. به همین علت امروز قصد داریم تا درباره قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن اطلاعات ارزشمندی را به شما تقدیم کنیم و بررسی کنیم که چرا این سنگ این همه پرطرفدار و کاربردی است. سنگ های تراورتن در انواع مختلفی موجود می‌ باشند که باعث شده این سنگ در بازار با قیمت های مختلفی دیده شود. این مورد به ما گوشزد می‌کند که باید در مورد سنگ های تراورتن اطلاعات مناسبی داشته باشیم تا هنگام خرید، درست ‌ترین تصمیم را بگیریم. بنابراین سعی کالاساخت در این مطلب بر این است که اطلاعاتی را تقدیم شما بزرگواران کنیم تا شما هنگام خرید انواع مختلف سنگ های تراورتن، بهترین تصمیم را بگیرید. پس با کالاساخت همراه باشید.
از کجا می‌توان فهمید برای ساختمان مورد نظرمان، هزینه نهایی سنگ کاری چقدر خواهد شد؟


گاهاً ممکن است که شما بین دو نوع سنگ مختلف با قیمت های متفاوت دچار شک و تردید شوید و سنگ تراورتن ارزان تر را انتخاب کنید در صورتی که پول شما کفاف استفاده از سنگ تراورتن گرانتر را هم می‌داد. اینجاست که اهمیت دانستن قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن سال ۱۴۰۱ مشخص و معلوم می شود. بنابراین باید سراغ برآورد سنگ مورد نیاز برای پروژه ساختمانی خود بروید چون این کار تا حدودی هزینه مورد نیاز برای ما را مشخص می کند. به این ترتیب شما می توانید قبل از استارت پروژه سنگ تراورتن مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه نهایی اجرا را تا حدودی پیش بینی کنید. همچنین دانستن قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در سال ۱۴۰۱ به شما کمک می‌کند در انتخاب سنگ ‌تراورتن مورد نظرتان حساب شده و اصولی قدم بردارید. این موضوع به ویژه زمانی که در بودجه های پرداختی شما با محدودیت روبه رو است، کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

خرید اینترنتی سنگ نما اصفهان را می توانید در لینک زیر دنبال کنید:

https://kalasakht.com/search?tag=سنگ_اصفهان

قیمت سنگ تراروتن 1401


چرا سنگ تراورتن طرفداران زیادی دارد؟


سنگ های زیبای تراورتن به دلیل داشتن حفره های متعدد درون بافت خود در برابر صدا، گرما و سرما عایق می باشند. همچنین به دلیل داشتن این حفره ها سیمان و ملات را به خوبی جذب می کنند و همین امر منجر به افزایش مقاومت این محصول در مقابل منقبض و منبسط شدن می گردد. این سنگ در مقایسه با سایر سنگ ها وزن کمتری دارد و این مزیت بارهای وارده به ساختمان را کاهش می دهد . سنگ های تراورتن قابلیت فرآوری کردن دارند می توان رویه آن ها را با موادی مثل رزین، بتونه، ماستیک، سیمان و ... پوشش داد. همچنین می توان آن ها را به صورت مات، براق، چکش خورده و سایر فرآوری های دیگر بر روی آن استفاده کرد. سنگ هایی که با رزین پوشش داده می شوند در برابر سایش مقاوم هستند. از دیگر دلایل اهمیت داشتن این سنگ در میان سنگ های ساختمانی این است که این سنگ بافت تخلخلی دارد که در هنگام نفوذ آب به بافت سنگ از شکستن سنگ جلوگیری می کند. به علاوه این خصلت منجر به محافظت سنگ تراورتن در برابر هوازده شدن می شود. برای استفاده از سنگ های تراورتن الزامی به وجود انواع ملات نمی باشد و می توان آن ها را به صورت خشک در کار مورد استفاده قرار داد. رگه هایی که در سنگ های تراورتن مشاهده می‌شود، حاصل اختلاف مقدار اکسید آهن در لایه های مختلف این سنگ است که باعث می‌شود سنگ های تراورتن ظاهر بسیار زیبایی داشته باشند. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در صورت برش سنگ در امتداد رگه ها، این سنگ به شکل بی موج و در صورت برش سنگ در مخالف جهت رگه ها، این سنگ بدون موج بوجود خواهد آمد که در قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن تاثیر گذار هم خواهد بود. تراورتن سنگی است که اخیراً به واسطه داشتن معادن در دسترس و همچنین زیبایی بالا و تنوع در رنگها و طرح هایش و همچنین هزینه معقولی که دارد سنگی است که امروزه کاربرد های فراوانی دارد.

مطلب مفید بخوانید: خواص سنگ تراروتن

سنگ تراورتن و قیمت


قیمت سنگ تراورتن به چه عواملی بستگی دارد؟

سنگ های تراورتن به دلیل بافت زبری که روی آن هاست و همچنین تنوع رنگ و معادن در دسترس، انتخاب مناسبی برای سنگ نمای ساختمان و سنگ فرش فضاهای بیرونی هستند. سنگ های تراورتن با توجه به کیفیت هایی که دارند قیمت های متفاوتی دارند. سنگ تراورتن از نمونه محصولات با قیمت مناسب می باشد که می توان آن ها را در دسته سنگ های لوکس و مقرون به صرفه قرار داد. با در نظر گرفتن این که تراورتن از نمونه سنگ های تولید داخل می باشد و می توان آن را از معادن استان های مختلف کشور تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار داد، قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن نسبتا پایین و به صرفه است. برای مثال اگر بخواهیم به قیمت چند نمونه از سنگ های تراورتن که شما می توانید تنوع بیشتر آن را در کالاساخت مشاهده نمایید اشاره کنیم قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن شکلاتی کاشان 235000تومان و قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن اصفهان 230000 تومان و یا قیمت سنگ تراورتن کرم روشن 345000تومان می باشد. اما به طور کلی قیمت سنگ به عوامل مختلفی که در ادامه ذکر می شود بستگی دارد.
اولین و مهمترین فاکتور در قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در سال ۱۴۰۱ به موارد مختلفی همچون نوع، کیفیت و ضخامت سنگ بستگی دارد. وسعت نمای ساختمان که شامل ارتفاع و بر نما می‌شود نیز در این بین تاثیر گذار است. عوامل دیگری در سنگ کاری ساختمان‌ها مانند هزینه‌های زیرسازی، دستمزد استاد کار، هزینه اسکوپ سنگ، هزینه داربست و هزینه برش سنگ نیز در هزینه‌های کلی محاسبه خواهد شد.
از عوامل دیگری که در قیمت سنگ تراورتن موثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• وجود امواج در سنگ ها
• رنگ سنگ
• درجه کیفیت سنگ
• آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ
• میزان تخلل در سنگ
• قطر سنگ
• طول و عرض سنگ
• نحوه فرآوری سنگ
• نوع برش سنگ
• و ….

برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن، ثبت سفارش و خرید، کافی ست به سایت کالاساخت مراجعه نموده و انواع مختلف تراورتن را مشاهده کنید و با اطلاع از قیمت به روزآنها و برآورد هزینه های نهایی خرید مطمئنی داشته باشید. شما می توانید مناسب ترین قیمت سنگ تراورتن را در شرکت سنگ ساختمانی کالاساخت مشاهده نمایید. شما همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن با مشاورین ما در کالاساخت تماس حاصل فرمایید و از آنها در زمینه خرید انواع سنگ تراورتن مشاوره بگیرید.

Source: kalasakht.com

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها