رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594481

چگونه در کم ترین زمان تتر بخریم؟

ساعت24-تتر، رمزارزی است که به عنوان اولین استیبل‌ کوین دنیا شناخته می‌شود و ابزار اصلی انتقال سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال است. تتر برای این هدف طراحی شده‌ است که قیمت آن همیشه ثابت بماند. به همین دلیل است که به آن استیبل‌ کوین گفته می‌شود. از آنجایی که هر توکن USDT توسط یک دلار فیزیکی که در بنیاد تتر ذخیره شده‌ است، پشتیبانی می‌شود و برابر با یک اسکناس 1 دلاری است، به عنوان دلار دیجیتال نیز شناخته می‌شود. میلیون‌ها معامله‌گر در سرتاسر جهان برای انجام معاملات به خرید تتر می‌پردازند و اگر اکنون این مقاله را می‌خوانید یکی از آن معامله‌گران هستید. پس از مطالعه این مقاله سریع‌ترین راه برای خرید USDT در کمترین زمان را خواهید دانست.

image-20220915092531-1.jpeg
html>

کمی در مورد تتر بخوانیم

تتر (USDT) یک استیبل کوین است؛ نوعی ارز دیجیتال که طراحی شده تا ارزش ثابتی داشته باشد؛ یکی از اصلی‌ترین گروه‌هایی که خیلی زیاد با تتر سر و کار دارند، آن دسته از معامله‌گرانی هستند که می‌خواهند نقدینگی خود را در بازار کریپتو نگهدارند، اما می‌خواهند از آن در مقابل نوسانات رمز ارزهای دیگر محافظت کنند. به عبارتی شما می‌خواهید پول خود را در مارکت نگهداری کنید اما می‌خواهید جلوی کم‌شدن ارزش آن را بگیرید و فعلاً هم برنامه‌ای برای معامله ندارید یا هنوز قیمت رمز ارز مورد نظر شما به نقطه ورود دلخواهتان نرسیده است. بنابراین به خاطر اینکه قیمت usdt همواره ثابت است همه دارایی‌های خود را به تتر تبدیل می‌کنید و منتظر می‌مانید تا وقتی که زمان حرکت بعدی‌تان فرا برسد.

تتر یک استیبل‌ کوین با پشتیبانی ارزهای فیات است. با وجود اینکه همه معامله‌گران تتر را با نماد USDT و به عنوان دلار دیجیتال می‌شناسند، بنیاد تتر برای برخی از ارزهای فیات مطرح دنیا استیبل‌ کوین صادر می‌کند. لیست برخی از استیبل‌ کوین‌های تتر و ارزش بازار آنها در زمان نوشتن این مقاله، به شرح زیر است:

● USDT (دلار آمریکا) - 67.5 میلیارد دلار

● EURT (یورو) - 39.73 میلیون دلار

● MXNT (پِسو مکزیک) - 975 هزار دلار

● GBPT (پوند بریتانیا) - در دسترس نیست

● CNYT (یوان چین) - در دسترس نیست

همچنین، تتر توکن دیگری صادر کرده است که البته استیبل کوین نیست، اما شکل دیجیتالی یکی از مهم‌ترین داریی‌های جهان است؛ یعنی طلا. هر توکن تتر توسط یک اونس طلا پشتیبانی می‌شود و قیمت تتر طلا، هماهنگ با قیمت جهانی طلا در نوسان بوده و نوسان آن قابل اندازه‌گیری است.

لیست انواع توکن‌های تتر بر پایه کامودیتی‌ها و ارزش بازار آنها در زمان نوشتن این مقاله، به شرح زیر است:

● XAUT (انس جهانی طلا) - 419.3 میلیون دلار

این توکن‌ها همگی در برابر USDT یا همان دلار قابل معامله هستند و بازارهایی فعال در صرافی‌های معتبری همچون بیت‌فینکس (Bitfinex)، اوککس (OKEx)، اف تی ایکس (FTX)، یونی‌سواپ (UniSwap) و… برای معامله آنها وجود دارد.

اگر از زاویه جدیدی به این موضوع نگاه کنیم، نکته بسیار جالبی درخواهیم یافت: تتر بخشی از بازارهای مهم معاملات ارزی و همچنین بخشی از بازار جهانی طلا را به بلاک چین آورده است. معاملات فارکس هم اکنون روی بلاک چین قابل انجام هستند.

اگر قرار باشد روزی اقتصاد بر بستر غیر متمرکز بلاک چین مستقر شود و این تمرکز زدایی سیستم مالی دنیا را تغییر دهد، روند آن از همین حالا آغاز شده‌ است. این همان هدف تتر است که می‌خواهد با رویکردی جدید نسبت به پول، سیستم مالی حاکم بر دنیا را مختل کند. آینده در حال کوچ به سیاره جدیدی به نام بلاک چین است و سفینه‌ای که آن را منتقل می‌کند تتر نام دارد.

خرید USDT در کمترین زمان

در حال حاضر خرید تتر با هدف ورود به بازار ارزهای دیجیتال و انجام معامله در این بازار انجام می‌شود. با نگاهی از یک زاویه وسیع متوجه می‌شویم که ورود تتر به صرافی‌های ایرانی به نوعی ارزآوری به داخل کشور محسوب می‌شود.

کاری که شما به عنوان یک تریدر انجام می‌دهید (معاملات ارز دیجیتال) همان کاری است که صنایع فولاد، لبنیات، کشاورزی، پتروشیمی و… با صادرات محصولات انجام می‌دهند؛ شما در کنار هدف کسب سود، فعالیت مثبتی در زمینه بهبود وضعیت اقتصاد انجام می‌دهد و به اندازه خود به جامعه‌تان خدمت می‌کنید و همچنین هیچ تحریمی توانایی مقابله با فعالیت شما را ندارد.

از آنجایی که والکس، معتبرترین بستر معاملات ارزهای دیجیتال در داخل کشور، شما را فردی مهم در امر اقتصاد می‌داند، ترتیبی داده است که بتوانید خرید تتر را در کمترین زمان ممکن انجام دهید و هر هنگام که دوست داشتید دارایی خود را نقد کنید، بتوانید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید. به دلایل زیر صرافی ارز دیجیتال والکس سریع‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال برای خرید USDT، فروش آن و همچنین انتقال آن است:

  1. نقدشوندگی بالا

حجم معاملات در بازار تتر والکس با توجه به تعداد کاربرانی که در این صرافی فعالیت می‌کنند بسیار بالاست و تا بیش از 100 میلیارد تومان در 24 ساعت می‌رسد. بنابراین در هر لحظه‌ای از شبانه روز که بخواهید خرید و فروش تتر انجام دهید، فروشندگان و خریداران در این صرافی حاضر و آماده معامله با شما هستند.

  1. سرعت بالای سرویس معاملاتی والکس

معاملات در صرافی ارز دیجیتال والکس بسیار سریع انجام می‌شوند. این صرافی با استفاده از سرورهایی خاص، سرعت را در سمت سرور در بالاترین حد ممکن نگه‌می‌دارد و همچنین طراحی ساده و کاربرپسند پلتفرم آن، در سمت کاربر به شما کمک می‌کند تا بسیار آسان و سریع، بدون هیچگونه پیچیدگی به انجام معاملات خود بپردازید.

  1. احراز هویت سریع

مراحل ثبت‌نام و احراز هویت شما در والکس حداکثر 5 دقیقه طول خواهد کشید. همچنین کارشناسان پشتیبان شبانه روز آماده هستند تا در صورت لزوم شما را برای حل مشکلات احتمالی‌تان راهنمایی کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها