رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594908

افزایش عمل افزایش قد در میان مهندسان نرم‌افزاری آمریکا

ساعت24-یک جراح آمریکایی به مجله GQ گفت مهندسان نرم افزاری شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل، آمازون، مایکروسافت و مِتا، برای افزایش قد، حداقل ۷۵ هزار دلار هزینه می‌کنند.

html>

کوین دبی‌پرشاد، جراح زیبایی در لاس وگاس و متخصص عمل بلندتر کردن پا که می‌تواند قد افراد را سه تا شش اینچ افزایش دهد، به مجله آمریکایی GQ گفت: بسیاری از مشتریانش، کارمندان فناوری هستند.

وی که موسسه "لیمب پلاست ایکس" را در سال ۲۰۱۶ تاسیس کرد، از رونق کسب و کارش در دوران پاندمی کووید ۱۹ خبر داد.

یک مهندس نرم افزار به GQ اعلام کرد: وی سه ماه نخست پس از عمل جراحی را در آپارتمان خود به تنهایی گذراند و غذایش را درب واحد خود تحویل گرفت.

طبق گزارش نشریه GQ، هزینه‌های این عمل بر اساس این که بیمار می‌خواهد قدش سه، چهار، پنج یا شش اینچ افزایش پیدا کند، بین ۷۵ تا ۱۵۰ هزار دلار است.

کوین دبی‌پرشاد به این مجله گفت: مشتریانش پولدار هستند اما مشاغل مختلفی دارند و مدیران عامل، هنرپیشه‌ها و کارمندان مالی در میان بیمارانش بوده‌اند. گروهی از کارکنان فناوری پردرآمد که اکثر آنها را مردان تشکیل می‌دهند، برای این عمل به او مراجعه کرده‌اند.

این پزشک به شوخی گفت: می‌توانم یک شرکت فناوری راه بیاندازم. در حال حاضر ۲۰ مهندس نرم افزار برای انجام این عمل در لاس وگاس هستند. یک دختر دیروز از پی‌پال آمد. من مراجعانی از گوگل، آمازون، فیس بوک و مایکروسافت دارم. از مایکروسافت، مراجعان زیادی داشته‌ام.

در سیلیکون‌ولی، جراحی زیبایی در سال‌های اخیر برای کارمندان فناوری مرد، به راهی برای رسیدن به اهداف شغلی‌شان تبدیل شده است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، واشنگتن پست در ژانویه سال ۲۰۲۰ گزارش کرد که مردان برای پیشرفت شغلی، به بوتاکس، فیلر، لیزر و کلاژن سازی روی آورده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها