رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594940

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

ساعت24-امروزه با تولیدات گسترده شیرآلات ساختمانی یافتن مدل‌های باکیفیت و برندهای معتمد تبدیل به کار دشواری شده است که نیازمند کسب آگاهی درباره ویژگی‌های هر سازنده است. به طور کلی هر یک از انواع شیرآلات در استفاده و زندگی روزمره دارای جایگاه مهمی هستند و باید نسبت به جوانب مختلف آن‌ها از جمله بهترین شیرآلات ایرانی برای انتخابی بهتر آگاه بود. از این رو در ادامه مطلب به معرفی و بررسی ۱۰ مورد برتر در این زمینه خواهیم پرداخت.

html>

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

معرفی ۱۰ برند برتر شیرآلات ایرانی

۱۰ برند برتر شیرآلات ایرانی سازندگانی هستند که به دلیل بهره‌مندی از محصولات ارزنده می‌توانید به انواع شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر توالت و شیر روشویی آن‌ها از جوانب مختلف اعتماد کنید.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان از معروف‌ترین و بهترین شیرآلات ایرانی هستند که درجه کیفی بالای آن‌ها مشابه محصولات خارجی می‌باشد اما از لحاظ قیمت دارای تعرفه‌های مناسب‌تری هستند. تمامی تولیدات قهرمان دارای کارتریج مرغوب اسپانیایی و از کمپانی SEDAL هستند که یک کمپانی شناخته‌شده در زمینه تولیدات مغزی شیر اهرمی است. همچنین شلنگ‌های مورد استفاده در شیر توالت آن از تولیدات کشور آلمان است.

قیمت شیرآلات قهرمان در مقایسه با بسیاری از برندها یک قیمت منصفانه است و تنوع بالای تولیدات آن مطابق سلایق خانواده‌های ایرانی می‌باشد. در ضمن محصولات این سازنده معتبر از لحاظ ظاهری بسیار لوکس و شیک هستند. اگر علاقه مند هستید با پرفروش ترین شیرآلات قهرمان آشنا شوید به مقاله محصولات پرفروش شیرآلات قهرمان کدامند، مراجعه نمایید.

شیرآلات KWC

یکی از تولیدکنندگان معتمد در زمینه بهترین شیرآلات ایرانی، برند KWC است که با داشتن چندین سال تجربه و عرضه محصولات متنوع توانسته جایگاه بسیار محکمی در این حوزه پیدا کند. متریال و اجناسی که در تولید این کالاها استفاده می‌شوند، دارای درجه کیفی بالایی هستند که به دوام زیاد آن‌ها منجر گشته است.

کارتریج یا مغزی شیر شیرآلات کی دبلیو سی ساخت کمپانی SEDAL و KEROX هستند. همچنین در بسیاری از تولیدات این برند از قطعه پرلاتور استفاده شده است که بدون کاهش فشار آب، باعث صرفه‌جویی در مصرف می‌شود. به انضمام این مزایای مهم، تنوع ظاهری و مدل‌های این برند دارای گوناگونی چشمگیری هستند. برای مثال رنگ‌های زیبای کروم، سفید و مشکی شیرآلات امکان هماهنگی و ایجاد هارمونی با آن‌ها را به وجود آورده است. ضمناً انواع شیرآلات توکار و روکار توسط این برند معتمد ارائه شده‌اند.

شیرآلات راسان

انواع شیرآلات راسان علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت در میان بهترین شیرآلات ایرانی قرار می‌گیرند، از لحاظ قیمت نسبت به بسیاری از برندهای هم رده دارای تعرفه‌های بسیار مناسبی هستند. به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به عنوان محصولات اقتصادی نامید.

همچنین برای مثال شیر توالت راسان در مدل‌های گوناگونی تولید شده است که هر یک دارای جلوه منحصر به فردی هستند. رنگ‌های طلایی، کروم و سفید این تنوع را گسترش بیشتری می‌دهند. در ضمن شیرآلات این برند همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. به انضمام این موارد، پرلاتور موجود در شیرآلات راسان باعث کاهش مصرف آب بدون کم کردن فشار می‌شود. این ویژگی می‌تواند به طور چشمگیری در صرفه‌جویی آب در تمام خانواده‌ها تأثیر بگذارد.

شیرآلات کاویان

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

شیرآلات کاویان از جنس آلیاژ برنج ساخته شده‌اند که به عنوان بهترین جنس برای شیرآلات در نظر گرفته می‌شود. این آلیاژ برنج دارای سرب کمتر از ۲.۵ درصد است و استانداردهای لازم در فرآیند تولید آن رعایت می‌شوند. اکثر مدل‌ها دارای قیمت‌های منصفانه‌ای هستند و در میان محصولات اقتصادی جای دارند. البته این قیمت مناسب باعث محدودیت تنوع این برند نشده و نمونه‌های متنوعی را به بازار عرضه کرده است. برای خرید شیرآلات کاویان با تنوع فراوانی از رنگ های گوناگون و جذاب مواجه خواهید بود. بعضی از این رنگ‌ها نظیر سفید، زیتونی، کروم، کروم مات، مشکی، طلایی و سفید طلایی، جذابیت فوق العاده‌ای به خانه شما خواهند بخشید.

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر از محصولات باکیفیتی هستند که با برخورداری از کارتریج سرامیکی، آبکاری مناسب و جنس آلیاژ برنج این مسئله را ثابت می‌کنند. کارتریج یا مغزی شیر آن‌ها در برابر فشار بالا و دما مقاومت زیادی نشان می‌دهند. از جانبی دیگر بدنه مرغوب به رسوب پذیری کمتر منجر شده است.

طرح‌های متعددی در تولید شیرآلات شودر استفاده می‌شود و رنگ‌های زیبای شیری کروم، شیری طلایی، مشکی، طلایی، کروم مات و طلایی مات گویای این مزیت هستند.

شیرآلات کسری

اگرچه شیرآلات کسری در مقایسه با برخی دیگر از بهترین برندهای شیرآلات ایرانی دارای آوازه و تنوع کمتری هستند، اما به طور کلی از جنس و ساختار مرغوبی بهره‌مند شده‌اند. محصولات این برند دارای ضمانت نامه و استاندارد اروپا هستند. همچنین جنس آلیاژ برنج آن‌ها به مقاومت در برابر زنگ زدگی منتهی می‌شود. در ضمن آبکاری سه لایه مس، نیکل و کروم این شیرآلات باعث افزایش مقاومت بدنه شده است.

شیرآلات البرز روز

شیرآلات البرز روز از دیگر موارد شیرآلات برتر ایرانی هستند که از طراحی ظاهری لوکس و شیکی برخوردار شده‌اند. محصولات این برند دارای ضمانت نامه، استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه‌های لازم هستند. با وجود بهره‌مندی از طراحی منحصر به فرد و زیبا، بازهم قیمت و تعرفه‌های آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشند.

شیرآلات درخشان

درخشان برند معروف و معتبری است که اکثر شیرآلات آن از محصولات اقتصادی و قیمت مناسب محسوب می‌شوند. این شیرهای ساختمانی با آلیاژ برنج ساخته شده و به‌طبع در برابر زنگ زدگی و آسیب مقاومت نشان می‌دهند. این سازنده در تولیدات خود مدل‌های کلاسیک و دو دستگیره‌ای را در تنوع بالا قرار داده است تا خریداران بتوانند به دلخواه نمونه مورد نظر را انتخاب کنند. ظاهر ساده اما مدرن به زیبایی آن‌ها افزوده است و با سلایق گوناگونی تطابق دارد.

شیرآلات کلار

شیرآلات ساختمانی برند کلار دارای تنوع بالا در تولید و قیمت هستند و در نتیجه محدودیتی برای انتخاب مدل دلخواه از میان آن‌ها وجود ندارد. رنگ‌بندی اکثر این محصولات شامل رنگ‌های لوکس سفید، کروم مات، طلایی، طلایی مات و کروم هستند. آبکاری آن‌ها دارای ضخامت به نسبت بالایی می‌باشد و از کارتریج اروپایی کمپانیKEROX بهره‌مند شده‌اند. در ضمن ارائه گارانتی باعث تکمیل شدن مزایای شیرآلات کلار شده است.

شیرآلات KIG

شیرآلات KIG با بهره‌وری از مزایای متعدد از دیگر موارد برندهای برتر شیرآلات ایرانی به شمار می‌آید. کارتریج سرامیکی ۳۵ میلی‌متری محصولات این برند در برابر فشار هوا و دما مقاومت نشان می‌دهد. همچنین آبکاری PVD آن‌ها در حال حاضر به عنوان بهترین روکش است. این آبکاری به نظافت آسان، مقاومت بالا و ماندگاری بیشتر شیرهای بهداشتی KIG منجر می‌شود. ضمناً ارائه گارانتی ویژگی‌های مثبت این کالاها را تکمیل می‌کند.

در نهایت این برندها در صدر تولیدکنندگان ممتاز شیرآلات ایرانی قرار می‌گیرند. با این وجود می‌توان بر اساس سلیقه خود به هر یک از آن‌ها برای خرید شیر اعتماد کرد.

خرید بهترین شیرآلات ایرانی

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

خرید شیرآلات و به‌خصوص شیرآلات ایرانی باید از نمایندگی یا فروشگاه قابل‌اعتماد انجام شود تا بتوان در انتها نسبت به نتیجه رضایت کافی داشت. به همین دلیل فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه نوین هوم را پیشنهاد می‌کنیم که تنوع بسیار بالایی را در زمینه فروش انواع شیرآلات ایرانی پوشش داده است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها