رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595042

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال
html>

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۳۱ شهریور:

امسال سالی ست که با آدم های جدید بیشتر آشنا خواهید شد. همین موضوع تغییرات زیادی را به زندگی عاطفی و کاری شما خواهد داد. از سخت بودن دوری کنید و با انعطاف پذیر بودن بیشتر، فرصت های تازه ای را برای خود ایجاد کنید در هر صورت تغییراتی که در زندگی تان ایجاد می شود، شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر اهدافی در سر دارید، هر چه سریع تر قدم هایتان را بردارید، حتی اگر راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. در ماه آذر آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. فقط سعی کنید که آن را با بی توجهی هایتان بهم نزنید. ماههای آخر سال شادی وصف ناپذیری را از طریق عشق به دست خواهید آورد. قدر تک تک لحظه هایتان را بدانید.


فال روزانه متولدین فروردین

زمان خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و راه جدیدی را در پیش بگیرید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به شما توجه می کنند که می توانند فرصت های خوبی را نیز پیش رویتان بگذارند. شما کاری کرده اید که دوست ندارید دیگران از آن باخبر شوند. بهتر است که این راز را تا چند وقت دیگر هم پیش خود نگه دارید، سپس در زمانی مناسب آن را فاش کنید. نتیجه ای که از آن خواهید گرفت به بهترین شکل ممکن خواهد بود. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

به فکر کار جدیدی هستید که بتواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. برای موفقیت در این کار بهتر است روابط خود را با افراد مختلف بیشتر کنید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.


♊ فال امروز متولدین خرداد

شما فرد لجبازی هستید و امان از روزی که دیگران پا روی دم تان بگذارند. اگر امروز از دست فردی عصبانی شدید، بهتر است که به جای مواجه شدن با او، از او دوری کنید. مطمئنا فردا که کمی آرام تر شدید، تصمیم بهتری در مورد او خواهید گرفت. اگر امروز دوستانتان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر به فکر امضای برگه ای هستید، حواس تان باشد که قبل از هر امضایی متن آن را به دقت بخوانید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. رابطه با فردی را آغاز کرده اید، شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود. پس دست از پیش داوری بردارید و به خودتان فرصت بیشتری دهید. سفری در پیش است که در زندگی شما تغییرات مثبتی را بوجود خواهد آورد. برای آن هر چه سریع تر برنامه ریزی کنید. دینی به گردن شخصی دارید. او بسیار تلاش می کند تا جبران کند. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگرچه امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار می شوید اما هر چه بیشتر زمان می گذرد، شما نیز حالتان سر جایش می آید. هر چه امروز با دیگران بیشتر در ارتباط باشید، راحت تر می توانید کارهایتان را پیش ببرید. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف برنامه ریزی برای ماههای آینده خود کنید. به زودی اتفاقی شما غافلگیر خواهد کرد که اگر بی برنامه پیش بروید، این فرصت را از دست خواهید داد. عشق زندگی تان منتظر فرصتی ست تا حقیقتی را به شما بگوید، این فرصت را برای او فراهم کنید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. حرفی که دوست دارید بشنوید به دیگران نگویید. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزها. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید.


فال امروز متولدین شهریور

شما فرد ایده آلیستی هستید که همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. گاهی لازم است که دوستانه در کنار دیگران قدم بزنید. فردی پیشنهادی به شما داده که متعجب تان کرده است. برای جواب دادن به او بهتر است که با خانواده یا دوستان مورد اعتمادتان مشورت کنید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، امروز زمان خوبی برای آن است. درنگ نکنید که به ضررتان تمام خواهد شد. از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

مدتهاست هدفی در سر دارید که بالاخره در زندگی تان نشانه هایی از او را می بینید و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. اگرچه مشکلات اطرافتان ذهن تان را درگیر کرده اما شما فرد قوی ای هستید و نباید زود خودتان را ببازید. حرفی در دلتان مانده که می خواهید به فردی بزنید اما مدام این پا و آن پا می کنید. امروز زمان خوبی ست تا با او قراری بگذارید و حرف دلتان را بزنید. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است شنونده باشید و یاد بگیرید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده که اگر به آنها بها دهید می تواند تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد کند. از مطرح کردن آنها با اطرفیان تان نترسید، آنها می توانند به شما در رسیدن به هدف تان یاری رسان باشند. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز نیز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید وگرنه به زودی تنهایی سنگینی را تجربه خواهید کرد. دوستی از دست شما ناراحت است، سعی کنید هر چه سریع تر از دلش در آورید. در بخش به دیگران میانه رو باشید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

به فردی علاقمند شده اید اما از بیان احساسات تان خجالت می کشید. آیا می توانید با همین شرایط کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که هر چه در دل دارید را به زبان آورید وگرنه بعدها پشیمانی به سراغ تان می آید. در محیط کار یک نگرانی دارید اما به زودی توسط فردی این مشکل شما حل می شود. سعی کنید راهی که قبلا می رفتید را ادامه دهید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق افتد. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.


♑ فال روز متولدین دی

شما از این که اطرافیان تان نسبت به شما سرد باشند، متنفرید. از این رو دوست ندارید دل آنها را بشکنید اما امروز یکی از دوستان یا همکاران تان با شما درگیر می شود. برای این که این موضوع ادامه پیدا نکند، کمی کوتاه بیایید. امروز حرفی می شنوید که بهتر است خیلی به آن اعتماد نکنید. هر چه نسبت به آن بی تفاوت تر خودتان را نشان دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. هدیه ای از یک دوست قدیمی به دست تان می رسد. شاید بد نباشد که شما نیز کینه های گذشته را دور کرده و فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز روز مهمی برایتان است. در چنین موقعیتی باید تصمیمی جدی بگیرید، اما اگر تمرکز کامل ندارید، خودتان را عذاب ندهید. سعی کنید به آینده هم فکر کنید . تنها زمان حال را در نظر نگیرید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. در سر بزنگاهی شخصی به داد شما خواهد رسید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید. صحبت با شخصی نظرتان را در مورد مسئله ای تغییر می دهد و ناگهان دلتان آرام می گیرد. برای انجام یک معامله عجله نکنید، لازم است که بیشتر تحقیق کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز خبری از حس ناخوشایندی که قبلا داشته اید، نیست. شما فکر می کنید که کارهایتان نتیجه داد و این به شما انگیزه بیشتری برای زندگی داده است. بهتر است که فعلا تنها تمرکزتان را روی کاری که به دست دارید بگذارید تا نتیجه نهایی آن را نیز ببینید. شریک زندگی تان فکرهایی در سر دارد که ذهن شما را نیز درگیر کرده. اگر چه احساس می کنید که زمان خوبی برای ایجاد تغییرات نیست اما بد نیست که در مورد آن بیشتر فکر کنید. خبر خوبی در راه است که انتظارش را ندارید، آن را به فال نیک بگیرید. دستی برای گرفتن کمک به سویتان دراز می شود، حواستان به برخوردتان باشد و تا می توانید در جهت کمک تلاش کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید. دنیا هیچ وقت با آدم سر سازگاری ندارد، دائم شکوه نکنید و بیشتر تلاش کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها