رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 595221

آلومینیوم، چهره معکوس لیگ برتر!

ساعت24-به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک، یکی از چهره‌های متفاوت از رقابت‌های لیگ برتر است. این تیم بر خلاف فصل گذشته نتوانسته شروع خوبی داشته باشد و با ۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

html>

با نگاهی به عملکرد آلومینیوم در این فصل و ۲ فصل گذشته، می‌توان متوجه شد که این تیم اراکی، ‌بدترین شروع خود را در ۳ فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رسانده است.

آلومینیوم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در ۶ بازی اول خود، یک پیروزی، ۳ تساوی و ۲ باخت داشت و با این نتایج در جایگاه سیزدهم جدول حضور داشت. این تیم فصل گذشته با رسول خطیبی، بهترین نتایج را در هفته‌های ابتدایی کسب کرد و ۳ پیروزی و ۳ تساوی حاصل کار این تیم اراکی در فصل گذشته بود تا باعث شود شاگردان رسول خطیبی در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند. آلومینیوم همچنین تا هفته یازدهم فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰، هیچ مسابقه‌ای را نباختند.

اما شاگردان مهدی رحمتی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به فصل گذشته‌اش رقم زده است. این تیم در تمام بازی‌های خانگی خود با شکست مواجه شده است و در ۶ بازی اخیر، یک پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست به ثبت رسانده است تا بدترین عملکرد آلومینیوم در هفته‌های ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر به ثبت برسد.

کادر فنی آلومینیوم اراک، این نتایج را به خاطر جوان بودن تیم و ناهماهنگی‌های به وجود آمده در تیم قلمداد کرده‌ است. محمد نوازی، مربی تیم آلومینیوم اراک درباره شرایط تیمش در ۶ هفته اخیر این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما جوان و باانگیزه است و ما نیاز به زمان داریم که تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که پس از تعطیلات، عملکرد بهتری از خودمان در هفته‌های آینده لیگ برتر ارائه دهیم. همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند و بازی کردن مقابلشان مقداری سخت است. همه تیم‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. وضعیت جدول طوری است که ما با یک پیروزی، چند پله بالا می‌آییم و با یک باخت، چند رده سقوط می‌کنیم. الان شرایط جدول خیلی نگران کننده نیست. مساله‌ای که می‌تواند نگران کننده باشد، نتیجه نگرفتن تیم است و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج لازم را کسب کنیم.

کادر فنی آلومینیوم اراک معتقد است که با گذشت زمان و هماهنگ شدن تیم می‌تواند نتایج بهتری نسبت به ۶ بازی ابتدایی این فصل به دست بیاورد و باید دید شاگردان مهدی رحمتی در هفته‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر چه عملکردی می‌توانند از خودشان برجای بگذارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها