رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595263

کیروش خواب از سر ستاره پرسپولیس پراند

ساعت24-مهر نوشت: حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت.

html>

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل اروگوئه اردوی خود را در کشور اتریش ادامه می‌دهد تا دومین بازی را مقابل سنگال برگزار کرده و سپس به کشور بازگردد.

کارلوس کی روش در بازگشت به نیمکت تیم ملی ایران تصمیم گرفت بازیکنان مورد اعتماد خود را بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهد. مهدی ترابی یکی از بازیکنانی بود که با جدایی او و حضور دراگان اسکوچیچ کمترین فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را داشت.

هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود تأثیر گذاری مستقیم در نتایج تیم باشگاهی اش جایی در بین نفرات اصلی تیم ملی ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ نداشت تا تبدیل به یک نیمکت نشین محض شود.

حالا با بازگشت کی روش ترابی نیز بار دیگر فرصت خودنمایی پیدا کرد تا بتواند یکی از ارکان اصلی این تیم در خط هافبک در دیدار با اروگوئه باشد.

ترابی تا دقیقه ۶۸ در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت تا شاید در جام جهانی قطر نیز یکی از مردان اصلی کی روش برای رقابت سنگین با انگلیس، آمریکا و ولز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها