رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595322

خرسندی وزیر خارجه سریلانکا از حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های زیرساختی این کشور

ساعت24-وزیر خارجه سریلانکا در دیدار با همتای ایرانی در نیویورک ضمن ابراز خرسندی از حضور و مشارکت شرکت‌های ایرانی در برخی پروژه‌های زیرساختی این کشور، بر اراده دولتش برای رفع موانع گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد.

html>

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با «علی صبری» وزیر خارجه سریلانکا ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و منطقه گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان با مناسب توصیف کردن روابط دو کشور، آخرین تحولات مربوط به روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار داد و گفت: از توسعه بیشتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور استقبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه از فعال‌تر شدن بخش خصوصی ایران در پروژه‌های زیرساختی این کشور استقبال و نسبت به تعمیق روابط و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری و حوزه خدمات فنی - مهندسی دو کشور ابراز امیدواری کرد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با سریلانکا ندارد.

وزیر خارجه سریلانکا نیز با استقبال از پیشرفت‌ها در مذاکرات رفع تحریم‌ها نسبت به همکاری‌های دو کشور در عرصه بین‌المللی و نیز حضور و مشارکت شرکت‌های ایرانی در برخی پروژه‌های زیرساختی کشورش ابراز خرسندی کرده و بر اراده سیاسی دولتش برای رفع موانع گسترش روابط دوجانبه تأکید کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها