رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595430

8 ویژگی کاربردی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب (آنلاین)

ساعت24- امروزه حضور و غیاب پرسنل به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی و تعداد پرسنل سازمان های مختلف نمی تواند با روش های سنتی مثل روش های کاغذی و حتی استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز انجام شود. چرا که هر مجموعه برای مدیریت و کنترل تردد پرسنل خود در این سطح از کاربر نیازمند ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل به طور دقیق است و چنین کاری توسط اتوماسیون حضور و غیاب به دقت انجام می شود.

html>

امروزه حضور و غیاب پرسنل به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی و تعداد پرسنل سازمان های مختلف نمی تواند با روش های سنتی مثل روش های کاغذی و حتی استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز انجام شود. چرا که هر مجموعه برای مدیریت و کنترل تردد پرسنل خود در این سطح از کاربر نیازمند ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل به طور دقیق است و چنین کاری توسط اتوماسیون حضور و غیاب به دقت انجام می شود.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب امروزی نسل جدید سیستم‌ های ثبت تردد و حضور و غیاب پرسنل است که بر خلاف سیستم های سنتی حضور غیاب بدون نیاز به نصب بر روی کامپیوتر یا استفاده از هر گونه زیرساخت هزینه بر دیگر و تنها با استفاده از انواع مرورگرهای اینترنتی امکان دسترسی به کلیه اطلاعات ورود و خروج کارکنان برای کاربران آن ها فراهم می شود. با استفاده از این نوع نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بر اساس انواع دسترسی های تعریف شده برای سطوح مختلف مدیران و کارکندان امکان مدیریت حضور و غیاب پرسنل فراهم می شود.

8 ویژگی کاربردی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب (آنلاین)

سیستم حضور و غیاب تحت وب کسرا یکی از بهترین نرم افزار حضور و غیاب تحت وب است که قابلیت نصب بر روی تمامی کامپیوترها، لپ تاپ، تلفن های همراه هوشمند و... را دارد. علاوه بر این اپلیکیشن تردد نیز می تواند در کنار سامانه تردد به عنوان یک امکان مکمل دسترسی راحت و آسانی را برای کاربران خود فراهم کند و ویژگی های مهمی را در اختیار کلیه سازمان ها قرار می دهد. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) نرم افزار حضور و غیاب موبایل بدون دستگاه کسراآوید

اپ حضور غیاب کسرا آوید به عنوان بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید اپلیکیشن آنلاینی است که می تواند بدون نیاز به هر گونه دستگاه حضور و غیاب تردد پرسنل و ورود و خروج کارکنان را با بهره مندی از GPS تلفن همراه در سامانه حضور و غیاب ثبت کند.

2) موتور های 4 گانه قدرتمند انعطاف پذیر

هسته توانمند نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا به دلیل بهره مندی از موتور تولید قوانین قدرتمند خود می تواند انواع قوانین حضور و غیاب مختص به سازمان های مختلف را پیاده سازی کند.

3) مانیتورینگ آنلاین تردد کارکنان بر بستر وب

کلیه کارکنان قادر خواهند بود ترددهای خود را در سامانه حضور غیاب کسرا به صورت آنلاین مشاهده کنند (کنترل تردد پرسنل به صورت آنلاین). همچنین مدیران نیز می توانند تردد پرسنل زیرمجموعه خود را رصد و بر عملکرد کارکنان خود نظارت کنند.

4) ارتباط با انواع دستگاه های حضور و غیاب سازمان ها

نرم افزار حضور و غیاب انلاین کسرا میتواند با تمامی دستگاه های کنترل تردد و ساعت زنی موجود در بازار از جمله دستگاه های حضور و غیاب ویردی، دستگاه کنترل تردد سوپریما، دستگاه ساعت زنی زدکی ZKارتباط برقرار کرده و اطلاعات حضور و غیاب پرسنل را تخلیه کند. همچنین با حضور و غیاب کسرا اعمال کنترل دسترسی و اکسس کنترل، مدیریت حضور غیاب از راه دور، و امکان اضافه کردن دستگاه های برندهای مختلف در سیستم بایوویشن کسرا وجود دارد برای دستگاه حضور غیاب فراهم است.

5) برخورداری از اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین

اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه ابزار همیشه در دسترسی برای مدیران و کارکنان سازمان هاست که با استفاده از آن مدیران میتوانند حضور و غیاب کارکنان را مدیریت کنند و کارکنان نیز می توانند کلیه مجوزهای کارکرد خود را شامل اضافه کار، مرخصی، ماموریت ها را ثبت کنند.

8 ویژگی کاربردی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب (آنلاین)

6) ثبت دقیق انواع مجوزهای تردد، مرخصی، ماموریت و ... به صورت آنلاین و بر بستر وب و موبایل

یکی از مهترین ویژگی هایی ککه یک نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و موبایل باید دارا باشد امکان ثبت دقیق انواع مجوزهای حضور و غیابی پرسنل در سازمان ها و محسابه عملکرد پرسنل است که سیستم حضور غیاب کسرا به خوبی این امر را پوشش می دهد.

7) ارائه گزارشات دقیق و پویا

سامانه حضور غیاب کسرا قابلیت ارائه انواع گزارشات و خروجی ها از عملکرد پرسنل را دارا است و می تواند این گزارشات را در فرمت های مختلفی مثل excel، PDFو... در اختیار کاربران خود قرار دهد.

8) قابل استفاده برای شرکت های هولدینگ و چند شعبه ای

سامانه حضور و غیاب کسرا می تواند در سازمانهای دارای چندین شعبه و دارای ساختار هلدینگی به کار برده شده و امکان مدیریت یکپارچه را برای همه پرسنل در هر شعبه ای فراهم می کند.

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا می توانید به سایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه و فرم درخواست دمو و مشاوره رایگان را تکمیل کرده یا با شماره تلفن 09196769974 تماس حاصل فرمائید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها