رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595894

عبدی: نمیتوان در رده سنی نوجوانان تضمین پیروزی داد

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: در این رده سنی نه من، نه هیچکس دیگری نمی‌تواند درباره موفقیت در مسابقات پیشگویی کند یا تضمین بدهد.

html>

تیم ملی فوتبال نوجوانان از فردا در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زیر ۱۷ سال آسیا در قرقیزستان به میدان می‌رود. حسین عبدی، سرمربی تیم ملی در نشست خبری گفت: از حضور در قرقیزستان بسیار خوشحالم. بی‌تردید اولین هدف از برگزاری مسابقات توسعه فوتبال آسیا است که برای خود من هم اهمیت زیادی دارد. ما پیش از این به تورنمنت‌هایی در تاجیکستان، ازبکستان و ژاپن رفتیم تا بازیکنان تجربه اندوزی کنند و در نهایت نسل‌های بعدی تیم بزرگسالان را ایجاد کنیم. از فدراسیون فوتبال قرقیزستان بابت میزبانی این دوره تشکر می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره میزان شانس تیم نوجوانان ایران برای کسب رده نخست مسابقات مقدماتی گفت: در این رده سنی نه من، نه هیچکس دیگری نمی‌تواند درباره موفقیت در مسابقات پیشگویی کند یا تضمین بدهد. بازیکنان جوان و تحت فشار و استرس هستند. اما در روز مسابقه می‌توان فهمید کدام تیم موفق خواهد بود. به مربیان و بازیکنانم گفتم اولین مساله حفظ سلامتی شما و پس از آن توسعه شما در این حرفه و ورزش فوتبال است. پس از این دو مورد، بازی جوانمردانه اولویت دیگر است و در نهایت اینکه اگر نتوانستید پیروز شوید، ایرادی ندارد و باید بسیار محترمانه رفتار کنید و پس از آن تلاش کنید تا بازیکن بهتری برای آینده باشید. چراکه شما فقط مختص به امروز نیستید و نگاهتان باید به آینده باشد.

عبدی در پاسخ به سوال دیگری درباره تقابل تیم ملی جوانان با قرقیزستان در مرحله مقدماتی که حدود سه هفته پیش انجام شد گفت: آن بازی را تماشا کردم. بازی بسیار خوب و سختی برای هردو تیم بود اما در نهایت قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد. به هرحال فوتبال است و قرقیزستان نیز مانند هر تیمی از شانس خود در هر مسابقه استفاده می کند. به هر حال هر دو تیم خوب بودند.

وی افزود: سه سال پیش با تیم شما در رده زیر ١۶سال در تاجیکستان بازی داشتیم و نسبت به تیمی که پس از دو سال مجددا در تاجیکستان از شما دیدم کاملا متفاوت بود. بازیکنان شما توسعه پیدا کرده بودند و تیم بهتری بودید. به هرحال فوتبال در آسیا در حال توسعه است.

عرفان درویش عالی، کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری گفت: شناخت زیادی از تیم لائوس نداریم، اما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. امیدوارم بازی خوب، جوانمردانه و با کیفیت پیش برود. برای تیم خودمان و همینطور حریف آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره بازی سه هفته قبل تیم ملی جوانان مقابل قرقیزستان در همین مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا مانند تیم جوانان بهترین نتیجه را بگیریم و مقابل تیم خوب قرقیزستان ضمن ارائه بازی باکیفیت به پیروزی برسیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها