رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595953

پرسپولیس زیر بار شرط عجیب ملی پوشانش نرفت

ساعت24-باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زیر بار یک شرط عجیب نرفت.

html>

کمتر از دو ماه دیگر جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار خواهد شد و فیفا مطابق گذشته پاداش‌هایی را برای تیم‌ و بازیکنان حاضر در این مسابقات در نظر گرفته است. به این ترتیب بخشی از این هدایای فیفا به باشگاه‌هایی که بازیکنان آنها در جام‌جهانی حضور دارند می‌رسد. به طور مثال در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشگاه‌ها به ازای هر بازیکنی که در جام‌جهانی داشتند، برای هر روز مبلغ ۸ هزار و ۵۳۰ دلار دریافت می‌کردند که زمان محاسبه آن از دو هفته قبل از جام‌جهانی تا یک روز پس از حضور هر بازیکن در جام‌جهانی خواهد بود.

این موضوع باعث شد تا برخی از بازیکنان ملی‌پوش که قصد حضور در پرسپولیس را داشتند این شرط را مطرح کنند که در صورت حضور در جام‌جهانی چیزی از حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد از پاداش فیفا به آنها برسد!

این درخواست البته با پاسخ منفی مسئولان باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد و آنها زیر بار چنین شرط عجیبی نرفتند. این بازیکنان معتقد بودند که به دلیل حضور آنها در پرسپولیس این پاداش به این باشگاه خواهد رسید اما این در حالی است که فیفا سابقه دو سال پیش از جام‌جهانی بازیکنان را بررسی می‌کند و به میزان حضورشان در هر باشگاه به آنها پاداش می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها