رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595968

رکورد باورنکردنی و بحث برانگیز یحیی در لیگ برتر

ساعت24-سرخ‌پوشان پایتخت در مقابل ۲ مدعی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم نتوانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند.

html>

پرسپولیسِ صدرنشین، هفته هفتم را با شکست به پایان برد؛ باختی خانگی مقابل تراکتور تبریز که باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی نتوانند فاصله خود با سایر مدعیان را حفظ کنند. سرمربی پرسپولیس اصلی‌ترین علت باخت تیمش را مسائل روحی و روانی عنوان کرد و البته در کنفرانس خبری بعد از بازی از نمایش خوب تراکتوری‌ها هم تمجید کرد و آن‌ها را لایق پیروزی دانست.

ناکامی عجیب در خانه؛ ۵ امتیاز از دست رفته...

شاگردان گل‌محمدی تا پایان هفته هفتم، ۳ دیدارشان را در خانه برگزار کرده‌اند. اولین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم برابر فولاد خوزستان بود که سرخ‌پوشان پایتخت به تساوی بدون گل برابر شاگردان جواد نکونام رضایت دادند و در دومین گام توانستند از سد صنعت‌نفت بحران‌زده بگذرند و آخرین دیدار خانگی پرسپولیس هم که با شکست برابر تراکتور تبریز به پایان رسید تا کارنامه‌ای از ضعیف سرخ‌پوشان در دیدارهای خانگی به‌ثبت برسد.

پرسپولیسی‌ها صدرنشینی خود را مرهونِ عملکرد فوق‌العاده‌شان در بیرون از خانه هستند. سرخپوشان پایتخت توانسته‌اند از ۱۲ امتیاز ممکن در دیدارهای بیرون از خانه تا پایان هفته هفتم، ۱۰ امتیاز کسب کنند و عملکرد درخشانی از خود در دیدارهای بیرون از خانه به‌جای گذاشته‌اند. پیروزی برابر آلومینیوم اراک، هوادار و نفت مسجدسلیمان و تساوی مقابل ذوب‌آهن.

تیم گل‌محمدی راه بردن بزرگانِ لیگ را بلد نیست؟

پرسپولیس تا پایان هفته هفتم مقابل ۲ تیم از جمع مدعیان لیگ بیست‌ودوم قرار گرفته است. شاگردان گل‌محمدی در هفته دوم به مصاف فولاد رفتند و در هفته هفتم هم برابر تراکتور تبریز صف‌آرایی کردند. نکته ویژه درباره این ۲ مسابقه، ناکامی سرخ‌پوشان پایتخت در کسب پیروزی برابر رقبای اصلی‌شان در مسیر قهرمانی بود که باعث شد تا یک تساوی و یک شکست در کارنامه پرسپولیسی‌ها به‌ثبت برسد.

سرخ‌پوشان پایتخت تا پایان نیم‌فصل نخست هنوز رقبای سرسختی را در پیش‌روی خود می‌بینند. از سپاهان که باید در هفته پیش‌رو در اصفهان مقابل آن قرار گیرند تا استقلال که در هفته دوازدهم قرار است دربی پایتخت برگزار شود و گل‌گهر سیرجان که حریف هفته چهاردهم پرسپولیس است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی باتجربه پرسپولیس این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی و موفقیت در ۳ دیدار دشوار باقی‌مانده در نیم‌فصل نخست، کفه ترازو را به سوی خود بازگرداند و نشان بدهد که تیمش این فصل در بازی‌های بزرگ هم می‌تواند به موفقیت برسد. سرخ‌پوشان پایتخت در فصل گذشته در مقابل ۵ مدعی نامدار فوتبال ایران توانسته‌اند در مجموع دور رفت و برگشت، ۱۹ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن را به‌دست آورند و باید دید در لیگ بیست‌ودوم شاگردان گل‌محمدی در مقابل رقبای‌شان چند امتیاز کسب خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها