رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596003

دستگیری قاتل جوان مهدیشهری

ساعت24-سرهنگ "سیدعلی میراحمدی" شامگاه ۱۳ مهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چند روز قبل جسد جوانی ۲۰ ساله در شهرستان مهدیشهر کشف شد، که سریعا کارآگاهان کارکشته و زبده پلیس آگاهی استان و شهرستان مهدیشهر با هدف دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

html>

ایسنا نوشت: جانشین انتظامی سمنان از دستگیری قاتل جوان سمنانی که چند روز قبل در شهرستان مهدیشهر به قتل رسیده بود، خبر داد.

سرهنگ "سیدعلی میراحمدی" شامگاه ۱۳ مهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چند روز قبل جسد جوانی ۲۰ ساله در شهرستان مهدیشهر کشف شد، که سریعا کارآگاهان کارکشته و زبده پلیس آگاهی استان و شهرستان مهدیشهر با هدف دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

وی به تحقیقات فنی و پیچیده پلیسی، با زحمات بی دریغ و شبانه روزی ماموران آگاهی اشاره کرد و اذعان داشت: سرانجام هویت قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و امروز صبح در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده، در مخفیگاه خود در شهر سمنان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل جوانی ۱۹ ساله است، ادامه داد: متهم این پرونده با اعتراف به قتل، پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان شد.

جانشین انتظامی استان در پایان تاکید کرد: علیرغم هجمه و ظلمی که در روزهای اخیر علیه پلیس در جامعه شکل گرفت، ولی مدافعان امنیت ذره ای از وظایف ذاتی خود پا پس نکشیدند و مصمم تر از قبل اجازه قدرت نمایی به مجرمان و متخلفان از قانون را نخواهند داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها