رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596019

ترامپ: دولت بایدن برای افزایش تولید نفت گدایی و التماس میکند

ساعت24-رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت ایالات متحده به مضحکه جهان تبدیل شده و دچار مشکل است؛ دولت بایدن در حال گدایی‌کردن نفت و التماس برای افزایش تولید است.

html>

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در بین طرفداران و حامیانش در میامی گفت: «جهان به ما می‌خندد و با تمسخر به ما نگاه می‌کند.»

به گزارش ریانووستی، ترامپ همچنین مدعی شد جهان به ایالات متحده برای حفظ آرمان آمریکایی نیاز دارد، اما دولت فعلی به رهبری جو بایدن در حال نابودی این آرمان است. ترامپ گفت: «کشور ما دچار مشکل است.»

ترامپ با ابراز تأسف اقدامات دولت فعلی را ناسالم خواند و گفت: «مردان در مسابقات زنان شرکت می‌کنند، معلمان به کودکان در مورد اقدامات تراجنسیتی‌ها آموزش می‌دهند.»

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت: «هر چیزی که ما برای آن ارزش قائل هستیم، از نیاکانی به ما رسیده است که برای آینده و آزادی ما سخت تلاش کردند و رنج کشیدند و فداکاری کردند. از این مردمی که خیلی دوستشان داریم، باید به خاطر اتفاقی که برای کشورمان افتاده است عذرخواهی کنیم.»

ترامپ از دولت بایدن به دلیل «گدایی‌کردن» نفت و «التماس»‌ برای افزایش تولید آن، شدیداً انتقاد کرد و افزود: «کاری که دولت بایدن انجام می‌دهند دیوانگی است. ما به ونزوئلا التماس می‌کنیم، از عربستان سعودی گدایی می‌کنیم؛ به همه برای نفت التماس می‌کنیم در حالی که بیشتر از دیگران زیر پای خود نفت داریم.»

سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه گزارش داد که دولت بایدن، در آستانه نشست روز چهارشنبه اوپک پلاس، تلاش کرد اعضای این سازمان را از تصمیم برای کاهش حجم تولید نفت خام منصرف کند. مقامات ارشد خطوط انرژی، اقتصادی و بین‌المللی کاخ سفید با همتایان خارجی خود در کشورهای متحد در خاورمیانه از جمله کویت، عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای رأی مخالف به کاهش تولید نفت لابی کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها