رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596047

خلیلی: امسال ارتباط خوبی با تیم بزرگسالان پرسپولیس داریم

ساعت24-مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس می‌گوید هدفش پرورش استعدادها برای معرفی به تیم‌ بزرگسالان است.

html>

محسن خلیلی درباره شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس اظهار کرد: تیر سال گذشته که در پرسپولیس به عنوان مدیر تیم‌های پایه مسئولیت گرفتم، تلاشم بر این بود که با یک برنامه ریزی درست و خوب و تلاش و حمایت باشگاه بتوانیم شخصیت را به تیم‌های پایه برگردانیم. آن زمان شرایط طوری بود که تیم‌های دیگر از اردیبهشت کار را شروع کرده بودند اما ما از تیر شروع کردیم. از طرف دیگر وقتی من آمدم، مربیان تیم‌های پایه انتخاب شده بودند. با این حال کار را پیش بردیم و با یک برنامه ۵ ساله که به باشگاه دادیم، کار را پیش بردیم.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه از ابتدای کار مسئولیت داشتیم، تغییراتی در مربیان تیم‌های پایه ایجاد کردیم و با توجه به امکانات خوبی که فراهم کرده بودیم، توانستیم بازیکنان خوب تهران را هم جذب کنیم و امسال شرایط بهتری را تجربه کنیم. امسال هدف ما این است که علاوه بر کسب نتایج خوب، با تیم بزرگسالان ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم تا به زودی بتوانیم از تیم‌های پایه به تیم اصلی بازیکن معرفی کنیم.

خلیلی با بیان اینکه بازیکن سازی نیازمند زمان است، گفت: برای اینکه در تیم‌های پایه به نتیجه برسیم و اهداف ما محقق شود، نیازمند زمان هستیم. ما از رده ۱۲ سال بازیکن داریم و اگر بخواهیم در آینده از بین نفرات بازیکن به تیم بزرگسالان معرفی کنیم باید با برنامه پیش برویم.

او درباره عملکرد خوب تیم‌های پایه پرسپولیس در داربی‌ها هم گفت: با تلاش‌هایی که مربیان و بازیکنان ما داشتند، عملکرد خوبی در چهار داربی داشتیم. در داربی نونهالان، جوانان و امیدها پیروز شدیم و در داربی نوجوانان به تساوی رسیدیم. البته نباید فراموش کنیم آرش برهانی هم در استقلال کارهای بسیار خوبی انجام داده و تیم‌های پایه خوبی را آماده کرده است. واقعا خوشحالم افرادی همچون برهانی که هم نسل من هستند پا به این عرصه گذاشته‌اند و در راه تربیت استعدادهای جوان قدم برمی‌دارند.

خلیلی در پایان در پاسخ به این سوال که اهداف آکادمی پرسپولیس در این فصل چیست هم گفت: ما برنامه ۵ ساله به باشگاه داده‌ایم و الان سال دوم را پشت سر می‌گذاریم. همانطور که گفتم امسال می‌خواهیم در کسب نتایج خوب کار کنیم و استعداهایی را کشف کنیم و در نهایت هم بتوانیم این استعدادها را به تیم بزرگسالان و تیم‌های ملی معرفی کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها