رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596052

ابراز رضایت آنچلوتی از نمایش رئال

ساعت24-سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر شاختار راضی و خوشحال است. او گفت که اکنون نوبت تمرکز روی لالیگا است.

html>

به نقل از مارکا، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سومین بازی خود در فصل جاری این رقابت ها هم به پیروزی دست پید کرد.

رئال که از شاختار دونستک اوکراین پذیرایی کرد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودش را تا حدود زیادی به دور بعد قطعی کند.

آنچلوتی بعد از بازی گفت: من از نمایش تیم و کسب پیروزی راضی هستم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. بازی برابر شاختار جزو بازی های بود که آسان به نظر می رسید اما می توانست بسیار خطرناک شود و به همین خاطر بسیار هوشیار بودیم.

او ادامه داد: بازیکنان رئال می دانند که چه وقت بازید استراحت کنند و چه وقت زمان تلاش کردن است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. من درباره تیم اصلا نگران نیست. ۹ امتیاز کسب کرده این و شانس بسیار بالایی برای صعود داریم. اکنون نوبت تمرکز روی رقابت های لالیگا است.

آنچلوتی درباره رودریگو که ستاره تیمش در این بازی بود گفت: او توانایی بازی در هر پستی در خط حمله را دارد. آسیب دیدگی این بازیکن جدی نیست. او شایسته حضور بیشتری در ترکیب رئال است.

او درباره بنزما هم گفت: بنزما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او از نظر بدنی بسیار خوب شده است و در بازی های بعدی بهتر هم خواهد شد.
با این نتیجه رئال ۹ امتیازی شد این درحالی است که شاختار تنها ۴ امتیاز دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها