رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599571

هدایای تبلیغاتی: بهترین سرمایه‌گذاری برای جذب مشتری

div class="ts-container"> کارفرمایان و صاحبان برند همواره به دنبال بهترین روش‌های جذب مخاطب و مشتری هستند. در این میان، صاحبان کسب و کار ایده‌های ارزان را نسبت به شگردهای گران قیمت ترجیح می‌دهند. علت این موضوع کاملاً مشخص اسست. چرا که ایده‌های گران قیمت نمی‌توانند گزینه ای بهینه و مقرون به صرفه باشند. ضمن اینکه در صورت نداشتن نتیجه، شرکت و صاحبان برند را مشمول ضرر بسیاری خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی از جمله ایده‌های متفاوت برای معرفی برند، جذب مشتری، تبلیغ کسب و کار و... هستند. این ایده‌های متنوع در هدایای زیبا، شیک و متفاوت طراحی می‌شوند و اغلب لوازم روتین و در دسترس افراد را در برمی‌گیرند. همین مسئله باعث می‌شود یک هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیرگذارتر از سایر روش‌های تبلیغاتی باشد. هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که برای تبلیغ یک تجارت یا رویداد استفاده می‌شوند. برخی از این هدایا شامل خودکار، لیوان، کیف یا تی‌شرت است که نام یا لوگوی یک شرکت روی آن به صورت سفارشی چاپ شده است.


 هدایای تبلیغاتی

چرا هدایا تبلیغاتی مهم هستند؟

اقلام تبلیغاتی دارای مزایای بسیاری هستند، مانند افزایش آگاهی از برند، ایجاد وفاداری به برند، ارائه یک تجربه و مقرون به صرفه بودن.

1) آگاهی از برند را افزایش ‌می‌دهد

آیا ‌می‌دانستید که یک خودکار تبلیغاتی سفارشی در طول عمر خود 3000 نمایش ایجاد ‌می‌کند؟ همچنین، 57٪ از مصرف کنندگانی که محصولات تبلیغاتی دارند، برخی از این خودکارها را بیش از 5 سال نگه ‌می‌دارند. هدایای تبلیغاتی نه تنها تاثیرگذار هستند، بلکه باعث ایجاد آگاهی بلندمدت از برند نیز ‌می‌شوند.

داشتن یک برند قوی برای رشد یک شرکت اهمیت دارد. در واقع چاپ لوگوی شرکت شما با طراحی خوب بر روی کالاهای باکیفیت، نشان ‌می‌دهد که شرکت شما معتبر است، کیفیت را درک ‌می‌کند و راه حل گراست. با ایجاد محصولات با کیفیتی که به طور منظم توسط مشتریان استفاده ‌می‌شوند، مشتریان شما نیز به سفیران برند تبدیل ‌می‌شوند.

2) وفاداری به برند را ایجاد ‌می‌کند

82 درصد از افراد احتمالاً از برندهایی که قبلاً آن‌ها را تجربه کرده‌اند، خرید ‌می‌کنند. با این حال، از هدایای تبلیغاتی ‌می‌توان برای تقویت روابط با مشتریان و حتی کارکنان استفاده کرد.

هدایای تبلیغاتی ‌می‌توانند روحیه کارکنان را افزایش دهند، به شکل‌گیری فرهنگ شرکت کمک کنند، حس مثبت جامعه هدف را تقویت کنند، کارمندان را به سفیران برند تبدیل کنند و به آن‌ها یادآوری کنند که چقدر کار آن‌ها برای مدیران شرکت اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که کارمندان پر انرژی، کارکنانی متعهد هستند.

هدیه تبلیغاتی

3) یک تجربه ارائه ‌می‌دهد

در حالی که بیشتر تبلیغات دیجیتالی هستند، اقلام تبلیغاتی را می‌توان لمس کرد و مرتباً از آن‌ها استفاده کرد. این نوع ویژگی‌ها، هدایای تبلیغاتی را به یاد ماندنی‌تر و کاربردی‌تر از تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل کیفیت، کاربرد و طراحی محصول، این محصولات را برای مدت طولانی نگهداری ‌می‌کنند. این فرصتی است برای برندها تا خلاقیت به خرج دهند و محصولات باکیفیتی پیدا کنند که نشان دهنده کیفیت برند آن‌ها باشد.

4) مقرون به صرفه

محصولات تبلیغاتی یکی از موثرترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌حل‌های بازاریابی هستند.

  • حدود 30 محصول تبلیغاتی در هر خانواده نگهداری ‌می‌شود.

  • 85 درصد از افراد تبلیغ کننده‌ای را که به آن‌ها پیراهن یا کلاه داده است، به یاد ‌می‌آورند.

بهترین زمان برای اعطاء هدیه تبلیغاتی

  • مراسم قدردانی: فرصتی برای تشکر از مشتریان برای تجارتشان یا کارمندان برای زحماتشان در طول سال.

  • رویدادهای شرکتی: نمایشگاه‌ها، سمینار و ... فرصت‌های خوبی برای ارائه محصولات تبلیغاتی هستند.

  • خوش‌آمدگویی به مشتری یا کارمند جدید: ارسال یک بسته مرتبط با برند که آیتم‌های مفیدی را در اختیار مشتری قرار ‌می‌دهد، ‌می‌تواند به ایجاد یک رابطه قوی‌تر با مشتری کمک کند.

  • نقاط عطف شرکت: سالگردهای کاری، تولدها و تقدیرهای مختلف فردی و تیمی.

هدایای تبلیغاتی چگونه کسب و کار را رونق می‌دهند؟

بازار را هدف بگیرید!

ابتدا به بازار هدف خود فکر کنید. آن‌ها بیشتر اطلاعات خود را از کجا ‌می‌گیرند؟ شما ‌می‌خواهید تلاش خود را بر افرادی متمرکز کنید که اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار ‌می‌دهند تا محصول شما را خریداری ‌کنند. روزنامه‌نگارانی که برای روزنامه‌ها و مجلات در مورد برند شما می‌نویسند و همچنین وبلاگ‌نویسان با نفوذ و گروه‌های پذیرنده اولیه، همگی دریافت‌کنندگان عالی در بازار هستند.

افزایش آگاهی، ایجاد انتظار

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد کنجکاوی در مورد راه‌اندازی خدمتی جدید یا تولید محصولی جدید، ارسال مستقیم کالای تبلیغاتی خود به مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی‌تان است. جزئیات بسیار کمی در مورد راه‌اندازی محصول یا خدمات جدید خود را بر روی آن درج کنید. با این کار، شما سعی ‌می‌کنید مشتریان خود را کنجکاو نگاه دارید.

ماندگاری طولانی

اگر شما تصمیم به ساخت یک کلیپ یا تیزر تبلیغاتی بگیرید، باید میلیون‌ها تومان بابت هر یک ثانیه تبلیغ پرداخت کنید. در واقع هدف شما از ساخت این کلیپ این است که در اذهان عمومی ماندگار شوید. ضمن اینکه بتوانید به روش متفاوتی برند را معرفی و مشتریان واقعی خود را شناسایی کنید. اما واقعیت امر این است که تیزرهای تبلیغاتی به‌سرعت به کناری رانده می‌شوند. آن‌ها تاریخ محدودی دارند و به همین دلیل سریع‌تر از حد انتظار جذابیت خود را از دست می‌دهند.

تبلیغات نامحسوس و ماندگار

با هدیه تبلیغاتی می‌توانید به شکل نامحسوس تبلیغ کنید. بیشتر افراد از تبلیغات گریزان هستند. به همین خاطر تمایلی به دیدن کلیپ‌ها، فیلم‌ها، مطالب و تیزرهایی با این عنوان ندارند. در چنین وضعیتی، شما به‌عنوان صاحب برند شانس و موقعیت خود را برای عرضه برند از دست می‌دهید. با انتخاب هدایای تبلیغاتی افراد بدون اینکه متوجه باشند از محصولات شما در زندگی روزمره استفاده می‌کنند و لذت می‌برند. این حس همواره ماندگار بوده و ناخودآگاه آن‌ها را به سمت برند شما می‌کشاند.

هدیه تبلیغاتی ساده

چه محصول تبلیغاتی را انتخاب کنید

مجموعه وسیعی از اقلام تبلیغاتی موجود به این معنی است که حداقل یکی از آن‌ها ‌می‌تواند به محصول جدید شما مرتبط باشد. لازم نیست این ارتباط دقیق باشد، ‌می‌تواند به‌سادگی ویژگی خاصی از محصول شما را منعکس کند یا به ذهن بیاورد.

برای این هدایا، تعدادی گزینه وجود دارد:

  • عکس محصول شما را ‌می‌توان بر روی انواع محصولات از جمله تی‌شرت، کلاه، لیوان، ماوس پد، دفترچه یادداشت و... چاپ کرد.

  • چاپ و حک لوگو مجموعه شما در خودکار تبلیغاتی فلزی، خودکار مدیریتی تبلیغاتی، ماگ سرامیکی تبلیغاتی، جعبه های پذیرایی و ..

  • یک برنامه‌ریز رویداد یا تقویم می‌تواند با تاریخ راه‌اندازی محصول شما از قبل علامت‌گذاری شود.

  • به یک ماکت مینیاتوری از محصول خود فکر کنید که ‌می‌تواند به جا کلیدی و خودکار وصل شود یا حتی در دسته یک لیوان آویزان شود.

تیم خود را فراموش نکنید

چه کسی بیشتر از کارکنان شرکت در موفقیت محصول جدید شما مؤثر است؟ کارمندان شما بهترین بازاریابان و یکی از بزرگترین دارایی‌های شما هستند. هر زمان که محصول جدیدی را تولید ‌می‌کنید، همیشه مطمئن شوید که آن را برای آن‌ها پیش نمایش کرده‌اید. اطمینان حاصل کنید که هر گونه اقلام تبلیغاتی که طراحی می‌کنید، به اعضای کارکنان شما نیز داده ‌می‌شود. شما هرگز نمی‌دانید که این موارد ممکن است چه مکالماتی را آغاز کنند. هیجان زده کردن کارمندان و صحبت مثبت با افرادی که در مورد کسب و کار شما ‌اطلاعات دارند، به اطلاع‌رسانی در مورد محصول جدید شما کمک ‌می‌کند.

آراگیفت شرکت معتبر و با سابقه ای است که در زمینه فروش انواع هدایای تبلیغاتی و چاپ اطلاعات، لوگو و برند شرکت، موسسه و... بر روی این محصولات فعالیت می‌کند. بهترین اقلام تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت از آراگیفت تهیه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. .. .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها