رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599657

رونالدو: میخواهم مسی را کیش و مات کنم

ساعت24-کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش‌ و مات کند.

به نوشته پایگاه اینترنتی 90min، مسی و رونالدو، کاپیتان‌های تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، در طول دوران حرفه‌ای فوتبال خود یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌ها را رقم زده‌اند، اگرچه هیچ‌کدام هرگز تجربه کسب جام جهانی را نداشته‌اند.

جام جهانی قطر ۲۰۲۲ احتمالاً آخرین فرصتی خواهد بود که هر یک برای کسب جام دارند، و بسیاری معتقدند که اگر یکی از آن‌ها سرانجام جام جهانی را به دست بیاورد بحث کسب عنوان "بهترین بازیکن تمام دوران" حل خواهد شد.

مسی و رونالدو در آستانه آغاز رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور در یک عکس تبلیغاتی برای برند "لویی ویتون" که در آن با هم شطرنج بازی می‌کنند خبرساز شدند.

رونالدو روز دوشنبه در نشستی خبری گفت: "این پنجمین جام جهانی من خواهد بود، من تمرکز دارم و بسیار مطمئن هستم که بازی‌ها به خوبی پیش خواهند رفت. ما به دنبال کیش و مات کردن در زندگی واقعی هستیم نه تنها در بازی شطرنج. من دوست دارم کسی باشم که لیونل مسی را کیش و مات می‌کند.

او در ادامه رجزخوانی‌اش برای مسی گفت: "بیایید ببینیم چه می‌شود. چنین اتفاقی خوب خواهد بود. هر چند که این کیش و مات در بازی شطرنج اتفاق افتاده و اما در فوتبال اتفاقی فراتر خواهد بود."

رونالدو اخیرا در مصاحبه‌اش با "تاک تی وی" مسی را با لقب "جادویی" توصیف کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها