رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599673

رستم ، سنگ بزرگ را برداشت ؛ نزد و رفت

ساعت 24 - ایرانیان ضرب المثل زیبایی دارند برای اساس کحه به کسانی که بلوف می زنند یا از اندازه کاری خبر ندارند و بیهوده وعده می دهند می گویند سنگ بزگ را برداشته و می داند که نمی تواند بزند. حالا این داستان رستم قاسمی وزیر راه وشهر سازی دولت سیزدهم است که در هنگامه کوشش برای گرفتن رای اعتماد از مجلس وعده داد هر سال یک میلیون خانه می سازد. حالا او که سنگ بزرگ برداشته بود خانه ای نساخت و رفت .

رستم
dir="RTL" style="text-align:right">رئیس‌جمهوری در پی موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد .به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی با تقدیر از تلاشهای رستم قاسمی در دوران مسولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای وی، با استعفای او در پی تشدید بیماری، موافقت و ابراز امیدواری کرد که بتوان از توانمندی‌های قاسمی پس از بهبودی کامل استفاده شود.در پی قبول استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهوری شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

رستم قاسمی بدون اینکه تحلیل همه جانبه ای از سیاست خارجی ایران داشته باشد بر این تصور بود که می توان به برخی از شرکتهای معتبر به ویژه در چین نفت خام دهد و آنها در مقابل سرمایه برای تولید انبوه مسکن بیاورند. این اتفاق هرگز نیفتاد و وزارت نفت و دولت نیز اور همراهی نکردند. رستم قاسمی پس از آن به تهدید بانکهای ایرانی پرداخت که چرا برای ساخت خانه های جنبش ملی ساختمان سازی اعتبارات نمی دهند که با بی اعتنایی روبه رو شد. رستم قاسمی به دنبال دو رخداد غیر مربوط به توانایی های کاری اش نیز در ماههای تازه سپری شده با دردسر مواجه شد و سر انجام خانه ای نساخت و رفت. البته کارشناسان وکسانی که به توانایی ها و کاستی های مدیریتی وی آشنا بودند پیش از اینکه وی به مجلس معرفی شود به ابراهیم رییسی هشدار داده بودند که شاید وزیر توانمندتری در این بخش انتخاب کند که اونیز کوتاهی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها