رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599677

انتقاد استقلالیها از کیروش؛ چرا روحیه حسینی را تخریب کردی؟

ساعت24- یکی از نکات جالب توجه در جریان بازی تیم ملی مقابل انگلیس واکنش سرمربی تیم ملی کشورمان به مصدومیت بیرانوند بود که از نگاه هواداران استقلال پنهان نماند.

در اوایل نیمه اول بازی تیم ملی کشورمان مقابل انگلیس و پس از برخورد صورت به صورت علیرضا بیرانوند و سیدمجید حسینی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان حرکتی انجام داد که طرفداران تیم استقلال به شدت نسبت به آن معترض شدند. این رفتار البته از سوی اهالی فوتبال نیز با تعجب بسیاری مواجه شده و عملکرد سرمربی تیم ملی را غیرحرفه‌ای تلقی کرده اند.

در لحظه‌ای که بیرانوند از جای خود برخاست و تصمیم گرفت به بازی ادامه دهد هنوز یک دقیقه سپری نشده بود که او با اشاره به داور از او تقاضای تعویض شدن کرد و روی زمین نشست و در نهایت دراز کشید. در همان لحظه دوربین تلویزیونی سرمربی تیم ملی کشورمان را نشان داد که با بستن چشمانش سرش را به دو طرف تکان داد و با هر دو دست بر سرش کوبید.

این رفتار به معنی از دست رفتن دروازه بان اصلی و شرایط بد برای تیم ملی بود. در حالی که حسین حسینی پشت سر کی روش در حال آماده کردن خودش برای حضور در میدان مسابقه بود. این رفتار باعث شد تا بسیاری از علاقمندان به فوتبال به ویژه استقلالی‌ها عکس العمل سرمربی تیم ملی را غیر حرفه‌ای و در قبال حضور حسینی شکننده بدانند. به همین خاطر طرفداران استقلال از همان زمان تا ساعتی پس از پایان بازی با اشاره به این حرکت سرمربی تیم ملی از به شدت انتقاد کرده و معتقد بودند با این رفتارش روحیه سید حسین حسینی پیش از حضور در میدان مسابقه را تخریب کرده است.

ناگفته نماند؛ گرچه نزدیکان به تیم ملی پس از پایان بازی عنوان کردند که در آن لحظه حسینی این عکس العمل کی روش را ندیده است اما قطعاً با تماشای دوباره فیلم بازی و یا از طریق دوستانش این موضوع به اطلاع دروازه بان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان رسیده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها