رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599704

تبادل آتش میان «نیروهای دموکراتیک سوریه» و ارتش ترکیه/ اصابت 7 راکت «قسد» به داخل خاک ترکیه

ساعت24-شبه نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) سه شنبه‌شب سه فروند راکت به سمت داخل اراضی ترکیه در مرز با سوریه شلیک کردند.

ایسنا نوشت: منابع خبری از اصابت 7 فروند راکت «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) به داخل اراضی ترکیه در مرز با سوریه خبر دادند.

شبه نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) سه شنبه‌شب سه فروند راکت به سمت داخل اراضی ترکیه در مرز با سوریه شلیک کردند.

به گزارش المیادین، همزمان یگان توپخانه‌ای ارتش ترکیه شهر تل رفعت و فرودگاه نظامی «منگ» در شمال حلب را هدف قرار داده است.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد که آنکارا به زودی حملات زمینی را علیه گروه‌های مسلح کُرد در مناطق شمالی سوریه و عراق آغاز می‌کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در این باره تاکید کرد: پاسخ به حمله کثیفی که شهروندان ما را در استانبول هدف قرار داد در قلب مراکز سازمان‌های تروریستی در شمال سوریه و عراق و در عمق مناطقی داده شد که آنها فکر می‌کردند برایشان امن است.

نیروی هوایی ترکیه امروز (سه شنبه) ۵ حمله در روستای المکمن استان دیرالزور سوریه در ۷۰ کیلومتری مرز انجام داد.

این اولین بار است که ترکیه منطقه دیرالزور را تا این عمق داخل خاک سوریه بمباران می‌کند.

ترکیه عملیات نظامی هوایی محدود خود را یک هفته پس از حمله با بمب در استانبول که منجر به کشته شدن ۶ نفر و زخمی شدن بیش از ۸۰ نفر دیگر شد، آغاز کرد و آنکارا «پ‌ک‌ک» و «یگان‌های مدافع خلق» را متهم کرد که پشت این حمله بودند، در حالی که هر دو گروه هرگونه نقش خود در این حمله را رد کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها