رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599710

غیرحضوریشدن تمامی مدارس استان تهران به‌جز ۳ شهرستان

ساعت24-معاون استاندار تهران اعلام کرد که تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی شهرستان‌های استان تهران غیرحضوری شد. عابد ملکی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی (چهارشنبه) دوم آذر تعطیل خواهند بود.

ایسنا: معاون استاندار تهران اعلام کرد که تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی شهرستان‌های استان تهران غیرحضوری شد. عابد ملکی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی (چهارشنبه) دوم آذر تعطیل خواهند بود. همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و تمامی شهرستان‌های این استان به‌جز شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند به‌صورت غیرحضوری و مجازی دایر خواهند بود. معاون استاندار تهران افزود: این مصوبه برای تمامی شهرستان‌های استان تهران به‌جز پردیس، دماوند و فیروزکوه اجرا خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران تا روز پنجشنبه ممنوع خواهد بود. شهروندان ضمن همکاری از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N95 استفاده کنند.معاون استاندار تأکید کرد شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است تمامی مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی تهران نیز فردا چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و تمامی مقاطع تحصیلی به‌صورت مجازی فعالیت آموزشی خواهند داشت.

نگران امنیت نباشید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با همه توان برای ایجاد امنیت باثبات و پایدار در کنار مردم هستیم. سردار حسین رحیمی در مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران که ظهر امروز برگزارشد، گفت: مقرر شد من از جانب اعضای شورای تأمین که یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی هستند که امنیت را فراهم می‌کنند و زمینه‌ساز سایر فعالیت‌ها نیز هستند، در این مراسم صحبت کنم. جایگاه و ارزش امنیت در جامعه امروز پدیدار شده و بیشتر قابل‌لمس است. دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی جدید که مدت‌ها روی آن کار کرده، امروز دنبال چیدن میوه‌ای است که سال‌ها روی آن تلاش کرده‌ است. اعضای شورای تأمین در این خصوص وظیفه ویژه‌ای دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: با تمام قدرت، توان و باور و اعتقاد پای امنیت مردم و جامعه ایستاده‌ایم و لحظه‌ای درنگ نشده که امنیت جامعه و مردم که خط قرمز نظام است خللی در آن ایجاد شود.

رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه بیش از ۶۶۰ نفر از نیروهای انتظامی تهران بزرگ در وقایع و ناآرامی‌های روزهای اخیر مجروح و مصدوم شدند، افزود: هرکاری کردیم، بیش از ۹۵ درصد این افراد پس از مجروحیت به خانه نرفتند، هم‌زمان با این تلاش برای امنیت، بیش از ۲۴۰ سارق حرفه‌ای و باندی را در قالب طرح کاشف دستگیر کردیم و شب گذشته بیدار بودیم و نگذاشتیم اختلالی در امنیت تهران ایجاد شود.

وی ادامه داد: به مردم می‌گوییم لحظه‌ای دلتان نلرزد که اعضای شورای تأمین و همه نیروها تا پای جان ایستاده‌اند. در برخورد با سارقان و کلاهبرداران و جانیان و... محکم ایستاده‌ایم، هرچند شاید بخش زیادی از توانمان معطوف به امنیت باشد اما سایر بخش‌ها نیز محکم ایستاده‌ایم و تعطیل نکرده‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: شاید اعضای شورای تأمین انتظار نداشتند آقای منصوری جوان این‌گونه مدبرانه و عاقلانه در همه بخش‌های امنیت و مدیریت امنیت پایتخت تصمیم‌های سازنده و کارساز داشته باشد و ایجاد همدلی و برادری از ویژگی‌های این مدیر کشور بود که نگاه ویژه‌ای به مدیریت امنیت استان داشت. در حقیقت حمایت ویژه ایشان از بحث امنیت شهروندان و پشتیبانی قاطعانه و اولویت‌دادن به امنیت از ویژگی‌های ایشان بود، بر همین اساس به نمایندگی از اعضای شورای تأمین از ایشان قدردانی می‌کنم و به استاندار جدید نیز می‌گویم مجموعه دستگاه‌های امنیتی در کنار ایشان هستند. در وهله اول باید امنیت بخش‌های مختلف برقرار شود تا سایر بخش‌ها بتواند کار خود را انجام دهند. شما نگران امنیت نباشید ما شب و روز خود را برای این کار می‌گذاریم. این انقلاب از این مسائل زیاد دیده است.

وی ادامه داد: ما در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار از سوی دشمن و دنباله‌روهای آنها در داخل هستیم اما آیا دستگاه‌های ما در این شرایط حالت جنگی به خود گرفته‌اند؟ بسیاری از آنها حتی حالت نیمه‌بحرانی هم نگرفته‌اند. در عملیات روانی و کار فرهنگی که روزانه بمبارانی از سوی دشمن می‌شویم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد و نکته دیگر در بخش اقتصادی و نارضایتی‌های اقتصادی است که انتظار داریم با توجه به اینکه سرریز آنها به سمت دستگاه‌های امنیتی و پلیس می‌آید، دستگاه‌های مختلف باید در این حوزه در کنار مردم قرار بگیرند و مشکلات اقتصادی را درک کنند و نسبت به آنها اقدامات مؤثری انجام دهند. بی‌تردید با هم‌افزایی و همه توان در کنار استاندار جدید و مردم برای ایجاد امنیت باثبات و پایدار هستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها