رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599730

خبر خوبی که پسر بیرانوند داد

ساعت24-پسر علیرضا بیرانوند گلر مصدوم کشورمان مدعی است که پدرش به دیدار دوم تیم ملی ایران برابر ولز خواهد رسید.

طاها بیرانوند فرزند خردسال گلر ملی پوش کشورمان، در هتل محل اقامت خبرنگاران و اهالی رسانه در خصوص آخرین وضعیت پدرش گفت: «با بابام صحبت کردم؛ او حالش بهتر است. از پدرم خواستم جلوی ولز بازی کند و او هم به من گفت که بازی خواهد کرد. دعا می کنم تیم ملی ایران در دیدار با ولز برنده شود.»

لازم به یادآوری است یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های بازی دیروز ایران و انگلیس، لحظه مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. انگار کی‌روش می‌دانست که قرار است در نبود گلر شماره یک تیمش چه بلایی سر شاگردانش بیاید که وقتی متوجه شد علی بیرو نمی‌تواند به بازی ادامه دهد، آن واکنش خاص را نشان داد و توی سرش زد.

نمایش سیدحسین حسینی جلوی انگلیس، انتقادهای زیادی را به دنبال داشت و گفته می‌شود که اگر بیرانوند به دیدار با ولز نرسد، شاید امیر عابدزاده در آن بازی به میدان برود. این وسط کادر پزشکی تیم ملی در تلاش است تا در صورت امکان، بیرانوند را آماده بازی کند و گفته می‌شود که شاید دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، با استفاده از گارد محافظ جلوی ولز به میدان برود.

البته با توجه به مدل مصدومیت بیرانوند جلوی انگلیس، کمیته پزشکی فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن شده و از دیروز که بازی کردن چند دقیقه‌ای بیرانوند بعد از مصدومیتش، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته، حالا کمیته پزشکی فیفا در کنار کادر پزشکی تیم ملی، می‌خواهند اجازه بازی کردن بیرانوند را در صورتی صادر کنند که این موضوع، با کمترین ریسک ممکن همراه باشد.

پسر علیرضا بیرانوند درحالی مدعی شده پدرش در دیدار با ولز بازی می کند که آخرین اخبار حکایت از آن داشته که به احتمال زیاد گلر سرشناس کشورمان به این بازی نخواهد رسید!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها