رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 599805

چرا آبرنگ 48 افرا اقتصادی ترین آبرنگ است؟

در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم که چرا خرید آبرنگ 48 رنگ افرا یکی از اقتصادی ترین خرید های شما میتواند باشد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آبرنگ ها امروزه برای استفاده هنرجویان دوره های آموزش آبرنگ بسیار مهم هستند و انتخاب یک آبرنگ خوب و با کیفیت، و در عین حال با قیمت مناسب و اقتصادی تبدیل به یکی از دغدغه های بسیاری از هنرمندان و نقاشان آبرنگ شده است. در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم که چرا خرید آبرنگ 48 رنگ افرا یکی از اقتصادی ترین خرید های شما میتواند باشد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انتخاب آبرنگ برای نقاشی با آبرنگ

انتخاب آبرنگ برای نقاشی آبرنگ برای هنرمندانی که با آبرنگ ها کار می کنند بسیار مهم است، بهترین آبرنگ های بازار یا قیمت های بسیار بالایی دارند یا از نظر اصالت در آنها شک و شبهه وجود دارد. بطور مثال آبرنگ های سن پترزبورگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما از نظر اصالت و اینکه واقعا ساخت خود کارخانه سن پترزبورگ روسیه باشند گاهی هنرمندان دچار سوالاتی می شوند.

آبرنگ 48 رنگ افرا

انتخاب بهترین آبرنگ برای نقاشی با آبرنگ در ابتدا نیازمند آشنا شدن با انواع برند های بازار و انواع آبرنگ های بازار لوازم هنری دارد. در این بخش از مقاله به مختصر برایتان توضیحاتی در اینباره گفته ایم.

انواع برند آبرنگ

این کالا در بازار ایران دارای برند های متنوع ایرانی و خارجی وارداتی است. در این بخش از مطلب درباره انواع برند آبرنگ ها میگوییم و ویژگی ها و مزایا هریک را برایتان شرح می دهیم. برند های اصلی که در بازار ایران استفاده میشوند شامل آبرنگ ایرانی افرا، آبرنگ آقامیری و سن پترزبورگ است.

آبرنگ سن پترزبورگ

آبرنگ سن پترزبورگ یکی از گرانقیمت ترین و البته با کیفیت ترین آبرنگ های بازار هست، این آبرنگ بصورت محدود در بازار ایران عرضه میشود و در کارخانه روسی نوسکایا پالیترا در روسیه به تولید می رسد. پیگمنت های آبرنگ افرا بسیار براق و شفاف است و پس از استفاده به خوبی روی کاغذ می نشیند.

آبرنگ افرا

آبرنگ افرا یکی از برترین برند های تولید کننده آبرنگ و پیگمنت آبرنگ در ایران است، این برند خوش نام ایرانی آبرنگ با تولید پیگمنت هایی روشن و شفاف، نظر بسیاری از هنرمندان را به سمت خود جلب کرده است. آبرنگ افرا با تولید و عرضه آبرنگ هایی متنوع از 24 تا 48 رنگ باعث شده است که گستره قابل انتخاب هنرمندان بالا برود و به راحتی بتوانند آبرنگ مورد نیاز خود را از بین تنوع تعدادی بالایی که دارد انتخاب کنند.

آبرنگ افرا 48 رنگ

آبرنگ افرا دارای یک پالت آبرنگ 48 رنگ افرا است که جزو یکی از اقتصادی ترین و با کیفیت ترین آبرنگ های بازار ایران است. آبرنگ 48 افرا هم از نظر تعداد قرص ها و هم از نظر کیفیت پیگمنت رنگ هایش از کیفیت خوبی برخوردار شده است و جایگزین آبرنگ های گرانقیمت تر مانند سن پترزبورگ روسی است.

آبرنگ آقامیری

آبرنگ آقامیری از جمله برند های دیگر آبرنگ در ایران است که به تولید آبرنگ بصورت سنتی می پردازد. آبرنگ های آقامیری از تعداد قرص کمتری برخوردارند اما کیفیت مناسبی دارند. آبرنگ های آقامیری به دلیل اینکه بصورت سنتی ساخته شده اند دارای رایحه و عطری خوشبو نیز هستند و این مزیتی است که این آبرنگ را میتواند کمی قوت ببخشد.

انتخاب آبرنگ | افرا یا سن پترزبورگ؟

اگر بخواهیم آبرنگ های با کیفیت تر را در نظر بگیریم و از بین این برند ها به انتخاب بپردازیم شاید بهتر باشد آبرنگ ایرانی افرا و آبرنگ روسی سن پترزبورگ را انتخاب کرده و به بررسی بپردازیم. پس در این بخش از مطلب درمورد اینکه از بین آبرنگ افرا و سن پترزبورگ کدام را انتخاب کنیم توضیحاتی دادیم.

آبرنگ افرا

آبرنگ سن پترزبورگ همانطور که از اسمش مشخص است محصولی از کشور روسیه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو یکی از بهترین آبرنگ های بازار است. آبرنگ سن پترزبورگ با توجه به وارداتی بودن از قیمت بالایی برخوردار است و آبرنگی کاملا حرفه ای محسوب میگردد.

در سوی دیگر آبرنگ ایرانی افرا وجود دارد که توسط تولید کننده ای با سابقه، با کیفیتی مطلوب و سطح بالا تولید و در بازار عرضه شده است. آبرنگ افرا در تنوع خوبی تولید و عرضه شده است و با توجه به ویژگی تنوع بالا قرص ها به همراه کیفیت بالای پیگمنت های آن انتخابی خوب محسوب میشود.

اگر بخواهیم از نظر قیمت آبرنگ افرا و سن پترزبورگ را مقایسه کنیم و از بین آبرنگ های افرا بهترین را انتخاب و استفاده کنین بهتر است سری به آبرنگ 48 رنگ افرا در نوین پارسه بزنین، خرید آبرنگ 48 رنگ افرا خریدی به صرفه خواهد بود زیرا هم تعداد قرص های خوبی دارد و تنوع بالایی از رنگ ها را برای شما پوشش داده است و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است و میتواند آبرنگی حرفه ای باشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. .. .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها