رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599850

ایران ۲- ولز صفر

ساعت 24 -ایران در نیمه اول تهاجمی کار کرد و موقعیت خوبی به دست آورد اما گل علی قلی‌زاده آفساید اعلام شد. در ادامه این نیمه هم دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند و در نهایت بازی با نتیجه بدون گل در نیمه نخست پایان یافت.در نیمه دوم هم این ایران بود که میل گلزنی زیادی داشت و در اوایل نیمه دوم دو بار به تیرک زد. ایران با طارمی در دقیقه ۸۴ به موقعیت تک به تک دست یافت که خطای هنسی، گلر ولز روی او سبب ده نفره شدن ولزی‌ها شد.

dir="RTL" style="text-align:right">فشار ایران پس از اخراج گلر ولز حفظ شد و در اواخر وقت‌های اضافه دو بار دروازه این تیم توسط شاگردان کی‌روش فرو ریخته شد. ابتدا چشمی و سپس رامین رضاییان تیر خلاص را به هم‌بازی‌های گرت بیل زد.

تیم ملی ایران:

سیدحسین حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی (۸۳- علی کریمی)، احسان حاج‌صفی (۷۷- مهدی ترابی)، احمد نوراللهی (۷۸- روزبه چشمی)، علی قلی‌زاده( ۷۷- علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی و سردار آزمون(۶۸- کریم انصاریفرد(

سرمربی: کارلوس کی‌روش

شرح گلها

ایران یک - ولز صفر ( دقیقه ۸+۹۰- روزبه چشمی): حرکت ایران از سمت سمت چپ مدافعان ولز را به اشتباه انداخت و آلن توپ را به پشت محوطه فرستاد و روزبه چشمی با شوتی فوق العاده دروازه ولز را فرو ریخت.

ایران دو - ولز صفر (۱۲+۹۰- رامین رضاییان): در حالی که ولز بی محابا حمله می کرد و چیزی برای از دست دادن نداشت روزبه چشمی توپ را با سر از دفاع به طارمی رساند، مهدی طارمی توپ را برداشت و با پاسی فوق العاده رامین رضاییان را در موقعیت گلزنی قرار داد و رامین با ضربه چیپش دروازه ولز را برای بار دوم باز کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها