رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600292

غافلگیری اُ سالیوان در مسابقات آزاد اسکاتلند

ساعت24-اُ سالیوان با شکست در مسابقات آزاد اسکاتلند غافلگیر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در جریان دور سوم مسابقات آزاد اسنوکر اسکاتلند ۲۰۲۲، رونی اُ سالیوان، ستاره اسنوکر جهان مقابل گری ویلسون با نتیجه ۳ بر ۴ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

یورو اسپورت پس از این شکست ناباورانه نوشت: رونی اُ سالیوان از بازی خارق‌العاده گری ویلسون غافلگیر شد. گری ویلسون با نمایشی عالی، اسنوکربازی که هفت بار قهرمان جهان شده است را به راحتی از مسابقات آزاد اسکاتلند کنار زد و باعث شگفتی شد. ویلسون هرگز در این مسابقه عقب نیفتاد و بهترین اسنوکر خود را برای شکست دادن اُ سالیوان برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود به نمایش گذاشت. این اولین حذف زودهنگام اُ سالیوان از مسابقات آزاد اسکاتلند از زمان احیای این رویداد در سال ۲۰۱۶ است.

ویلسون در استودیوی یورو اسپورت درخصوص بازی خود گفت: فقط سعی کردم تا جایی که می‌توانم آرام باشم. احساس می‌کردم چیز زیادی برای از دست دادن ندارم.

به گزارش ایسنا، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران هم که در این بازی‌ها حضور دارد باید در دور سوم به مصاف یان بینگتائو برود. وفایی در صورت پیروزی در دور چهارم به ویلسون برخورد خواهد کرد. اُ سالیوان اگر می‌توانست ویلسون را شکست دهد و در این رقابت‌ها بماند، در صورت برد احتمالی نماینده ایران، در دور چهارم شاهد یک بازی جذاب بین وفایی و اُ سالیوان می‌بودیم که با شکست اُ سالیوان شانس برگزار این مسابقه از دست رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها