رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600355

چرا فقط به فوتبالیست‌ها حواله خودرو خارجی میدهید؟

ساعت24-انتشار خبر اهدای حواله خودروی خارجی به فوتبالیست ها بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

البته برای اولین بار نیست که چنین حواله هایی به ورزشکاران داده می شود اما در شرایط فعلی تحریم و در شرایطی که ورود خودروهای خارجی به ایران ممنوع است دادن چنین رانتی به مثابه تلنگر زدن روی اعصاب مردمی است که خیلی از آنها حتی از خوردن یک قرص نان معمولی عاجز هستند.

از زمان انتشار این خبر خیلی از کاربران خبرآنلاین سوال های مختلفی را در کامنت ها مطرح کرده اند که بسیاری از آنها مشترک است؛حالا که می خواهید حواله بدهید چرا حواله خودروهای داخلی به آنها نمی دهید؟

البته خیلی ها هم از بیخ و بن با این مسئله مشکل دارند و از اساس با چنین رانت هایی مشکل دارند با این حال سوال اساسی این است که چرا باید فقط قشری خاص شرایطی خاص داشته باشند و بتوانند از امتیازی که دیگران هیچ بهره ای از آن ندارند بهره مند باشند؟

در ایران خودروسازی های بزرگی هستند که خودروهای خودشان را با ثبت نام به مشتری عرضه می کنند که این هم فقط مخصوص خوش شانس ها یا شاید نورچشمی ها باشد!

حذف ایران از رقابت های جام جهانی،اهدای پاداش صعود به جام جهانی آن هم شب بازی با آمریکا(هر چند که برای بالا بردن روحیه ملی پوشان بوده است)سوال هایی اینچنینی در ذهن مردم به وجود آورده است که جواب آن را فقط دولتمردان باید بدهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها