رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600361

ستاره استقلال پیش از دربی باید خانه‌نشین شود!

ساعت24-ستار آبی‌ها از سوی باشگاه سانتاکلارا از حضور در تمرینات استقلال هم منع شده است.

ماجرای پرداخت نشدن طلب باشگاه سانتاکلارای پرتغال توسط مسئولان استقلال به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. این پول که بابت رضایتنامه محمد محبی از سوی استقلال به باشگاه پرتغالی باید پرداخت می‌شد، هنوز به حساب سانتاکلارا ننشسته و حالا دردسر عجیبی درست کرده است.

روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد به دلیل تاخیر در پرداخت پول، باشگاه سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی به تیم خود شده است. اگرچه مدیرعامل استقلال اعلام کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا محبی را حفظ کند، اما حالا خبر می‌رسد که باشگاه پرتغالی حتی مانع از تمرین محبی با استقلال شده است.

باشگاه سانتاکلارا که هنوز پول رضایتنامه محبی را دریافت نکرده، به این بازیکن اعلام کرده حق تمرین با استقلال را ندارد و به زودی باید برگردد . به همین خاطر محبی روز گذشته در تمرین استقلال حاضر نشد و به نظر می‌رسد این مساله ادامه دار باشد.

باید دید طی روزهای آینده مسئولان استقلال چه اقدامی در خصوص ماجرای محبی و سانتاکلارا خواهند کرد. اینکه در آستانه دربی ممکن است محبی به پرتغال برگردد و استقلال را ترک کند، نگرانی بزرگی است که هواداران آبی دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها