رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600456

جزئیاتی درباره سفرهای پاییزه و ارزان‌قیمت عتبات عراق

ساعت24-مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات درباره اعزام‌های فصل پاییز، سفرهای ارزان‌قیمت عتبات عالیات عراق و هزینه‌های آن توضیحاتی داد.

خبر
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حمیدرضا محمدی درباره اعزام‌های زائران عتبات عالیات در فصل پاییز، گفت: اعزام‌های این دوره از عتبات عالیات از نیمه این فصل آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

او افزود: در این دوره از اعزام که از تاریخ ۱۸ آبان‌ماه تا ۳۰ آذرماه انجام می‌شود، بالغ بر ۹۰ هزار نفر ظرفیت اعزام توسط شرکت‌های مجری ایجاد شده که تاکنون حدود ۶۵ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت نام‌نویسی در کاروان‌های زمینی و هوایی عتبات همچنان وجود دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات ادامه داد: در این دوره از اعزام‌ها، تاکنون نزدیک به ۴۷ هزار نفر به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف شده‌اند که این روند ثبت‌نام و اعزام همچنان وجود دارد.

محمدی با بیان این‌که اعزام‌ها به صورت هوایی از ایستگاه‌های تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، کرمان، رشت، ساری، یزد و گلستان در حال انجام است، افزود: اعزام‌های زمینی نیز در کنار اعزام‌های هوایی وجود دارد و هدف پاسخگویی به درخواست‌های همه متقاضیان با سلایق مختلف است، به همین منظور بسته‌های متنوع سفر زیارتی عتبات وجود دارد که متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

او با اشاره به سفرهای ارزان‌قیمت عتبات عالیات عراق گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسته‌های ارزان قیمتی طراحی شده که زائران می‌توانند از آن استفاده کنند؛ این سفرها به شکل زمینی از مبدأ تهران با حدود قیمت ۴ میلیون تومان است که با توجه به دور بودن یا نزدیک بودن شهرهای مبدأ، هزینه دریافتی متغیر است.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر سفر زیارتی هوایی از تهران حدود ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات گفت: متقاضیان این سفرها می‌توانند بامراجعه به دفاتر زیارتی معتبر تحت نظارت سازمان حح و زیارت و یا از طریق آدرس atabatorg.haj.ir ثبت‌نام کنند.

محمدی همچنین به متقاضیانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند توصیه کرد حتما از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام کرده و از اعزام با کاروان‌های آزاد که پیوست بیمه‌ای و یا امنیتی ندارند جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها