رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600732

هشت بازیگر دیگر به ارباب حلقه‌ها پیوستند

ساعت24- در فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، هشت بازیگر دیگر به این مجموعه فانتزی حماسی اضافه شدند.

ساخت فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه های قدرت از اکتبر امسال در انگلستان آغاز شده است. این برای دومین بار است که به بازیگران مجموعه اضافه می‌شود.

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت بر اساس رمان ارباب حلقه‌ها و ضمایمش اثر جی. آر. آر. تالکین ساخته می‌شود. این مجموعه که به‌دست شورانرهایش جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی برای سرویس پخش اینترنتی آمازون پرایم ویدئو در دست ساخت است، داستان دوران دوم سرزمین میانه را روایت می‌کند که هزاران سال پیش از هابیت و ارباب حلقه‌های تالکین جریان دارد. تولید این مجموعه بر عهده آمازون استودیوز با همکاری هارپرکالینز و نیو لاین سینما و با مشورت از املاک تالکین بوده است.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ۸ قسمت در یکم سپتامبر سال میلادی جاری پخش شد که آخرین قسمت آن در ۱۴ اکتبر به نمایش درآمد.

این مجموعه به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرده و در زمینه فیلم‌برداری، جلوه‌ها و موسیقی ستایش شده اما انتقاداتی نیز به دلیل سرعت و روند و شخصیت‌پردازی به همراه داشت.

در فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، گاوی سینگ چرا، ویلئام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو و کالام لینچ به بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

جزئیات نقش‌های بازیگران جدید اضافه شده به مجموعه فاش نشده است.

پیشتر نیز اعلام شده بود ۷ بازیگر در حال پیوستن به مجموعه‌اند از جمله سم هزلدین که در فصل دوم نقش آدار را از جوزف ماول بر عهده خواهد گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها