رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603593

گفت‌وگوی اختصاصی «اعتماد» با مدافع گلزن پرسپولیس

گولسیانی: ایران خانه دوم من است/ به آمار توجهی نمیکنم!

ساعت24-گئورگی گولسیانی یکی از مدافعان ثابت این فصل پرسپولیس است که با نمایش خوبش هم خیال گل‌محمدی و هم خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرده است.

این مدافع گرجستانی که در تابستان از سپاهان به پرسپولیس آمد در سه دیدار تیمش هم توانسته گلزنی کند تا ازاین نظر هم نشان دهد مدافعی گلزن محسوب می‌شود. او که بی‌حاشیه به کارش ادامه می‌دهد بسیار امیدوار است صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودومم تا پایان فصل ادامه داشته باشد و در نهایت پرسپولیس با قهرمانی، هوادارانش را خوشحال کند. گولسیانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره شرایط پرسپولیس بعد از برتری برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و فضای داخل تیم بسیار دوستانه و آرام است. ما با اشتیاق کار می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم کار سختی تا پایان فصل داریم اما با انرژی که از هواداران می‌گیریم به کارمان ادامه می‌دهیم. در پرسپولیس بازی کردن واقعا لذتبخش است.

پرسپولیس با پنج دوره قهرمانی پیاپی در لیگ برتر در این زمینه رکورددار است و حالا هم می‌خواهد با کسب قهرمانی مجدد نشان دهد، همچنان تیم اول ایران است. گولسیانی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای قهرمانی تیمش در لیگ بیست‌ودوم قائل است، گفت: نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد و بنابراین نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم، اما مطمئنا تا به حال کیفیت خوبی از خود نشان داده‌ایم، و اگر به همین منوال ادامه دهیم می‌توانیم قهرمان شویم. با این حال می‌دانم کار سخت است چون سایر رقبا هم بسیار خوب هستند و خوب کار می‌کنند. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هدف ما همین است اما نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما آن چیزی که می‌توانم بگویم این است که با همه توان کار را پیش ببریم.
پرسپولیس به لطف عملکرد خوب خط دفاع خود در لیگ بیست‌ودوم نمایش قابل قبولی در کارهای دفاعی داشته و از نظر آماری هم گل‌های کمتری نسبت به فصل قبل دریافت کرده است. مدافع پرسپولیس درباره این موضوع می‌گوید: راستش را بخواهید به آمار گلزنی و مقایسه آن با فصل‌های قبل توجهی نمی‌کنم، چون مهم‌ترین موضوع این است که به حال فکر کرده و تلاش کنیم امسال آمار خوبی را ثبت کنیم. ما همه یک تیم هستیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم و توجهی هم به آمار گذشته نداریم. آن چیزی که اهمیت دارد الان است.
پرسپولیس چند هفته‌ای است که بدون مهاجم تخصصی به کارش ادامه می‌دهد و این موضوع باعث نگرانی هوادارانش است. البته بازیکنانی نظیر گولسیانی و پورعلی‌گنجی به عنوان مدافع در امر گلزنی به این تیم کمک کرده‌اند. گولسیانی درباره این موضوع و غیبت لوکادیا می‌گوید: ما یک تیم هستیم و با تاکتیک بازی می‌کنیم. با رفتن لوکادیا چیزی برای ما تغییر نکرده است، زیرا ایده و فلسفه ما بالاتر از یک بازیکن است. لوکادیا تنها مهاجم ما نبود و همین کار را مهاجمان دیگر ما هم می‌توانند انجام دهند. ما مهاجمان فوق‌العاده‌ای داریم و در خط حمله مشکلی نداریم. همان‌طور که دیدید هم بعد از رفتن لوکادیا بدون مشکل کارمان را ادامه دادیم و در گلزنی هم مشکلی نداشتیم.
لوکادیا دو روز قبل از داربی در هفته دوازدهم به بهانه نبود امنیت ایران را ترک کرد. گولسیانی درباره این موضوع می‌گوید: این تصمیم او بود و من حق قضاوت در مورد کسی را ندارم. من در ایران امنیت دارم و احساس امنیت می‌کنم. ایران کشور دوم من شده است و درد ایران درد من است و شادی ایران خوشحالی من است. برنامه روزانه من خانه به زمین تمرین و تمرین زمین به خانه است و بنابراین خیلی اهل حواشی نیستم .
او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره زندگی در ایران چیست هم گفت: شش سال گذشت که من در ایران زندگی می‌کنم. همیشه شرایط آسان نبود اما روزهای خوبی داشتم و روزهای سختی هم وجود داشت، اما اکنون احساس می‌کنم خانه خودم است. من فرهنگ ایرانی را دوست دارم و مردم ایران را دوست دارم.
گولسیانی در پایان گفت‌وگوی خود با اعتمادآنلاین درباره همکاری با یحیی گل‌محمدی هم گفت: کار کردن با او باعث افتخار و لذت است. او یک مربی مطمئن و باتجربه بزرگ است که کارش را خوب بلد است و دقیقا می‌داند از بازی چه می‌خواهد و ما هم تلاش می‌کنیم تفکرات تاکتیکی او را در زمین اجرا کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها