رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603595

فرد اهانت‌کننده به قرآن کریم: بسیاری مرا تهدید به قتل میکنند

ساعت24-رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» که در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم به قرآن کریم اهانت کرد، گفته است، انتظار ندارد واکنش به سوزاندن نسخه قرآن کریم علنی و خشونت‌آمیز باشد، او گفت که پشیمان «نیست»!

به گزارش ایسنا، او در گفت‌وگو با روزنامه اکسپریسن گفت: تصور می‌کردم از موضع خود در قبال ترکیه صحبت می‌کنم و این کل موضوع است؛ اما همه چیز به شکل دیگری تغییر کرد. متاسف نیستم من این کار انجام دادم زیرا تصور می‌کردم دلایل سیاسی مهمی وجود دارند. ناراحتم زیرا بسیاری تهدید کرده‌اند که مرا می‌کشند.

به نقل از اسکای نیوز، طبق گفته او، تهدیدات مطرح شده علیه او بسیار خطرناک‌تر از تهدیدات قبلی هستند.

این تندروی افراطی همچنین افزود: تهدیداتی بسیار مشخص دریافت می‌کنم مثلا شاید در شبکه‌های اجتماعی ۲۰ پیام در یک دقیقه دریافت می‌کنم که پنج مورد آنها تهدید است.

روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی "استرام کرس" یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار موهن را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری موهن به پیامبر (ص) را نشان داد.

این اقدام موهن او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشورهای اسلامی روبه‌رو شد.

نخست وزیر سوئد هتک حرمت قرآن در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم را به عنوان یک اقدام "بی‌احترامی" محکوم کرد؛ اما اظهار داشت که این اقدام ناقض قانون "نیست."

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها