رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603882

سردار آزمون در لیست فروش

ساعت24-تسنیم نوشت: بر اساس ادعای یک نشریه معتبر آلمانی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن در لیست خروجی این باشگاه قرار دارد.

سردار آزمون در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته به حضور هشت ساله‌اش در فوتبال باشگاهی روسیه پایان داد و با قراردادی پنج و نیم ساله به بایرلورکوزن پیوست اما اوضاع در این تیم بوندس‌لیگایی برایش آنطور که می‌خواسته پیش نرفته و هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب لورکوزن برای خود دست و پا کند.

نشریه «کیکر» آلمان با انتشار گزارشی مدعی شد که بایرلورکوزن منتظر پیشنهادهایی است که به سردار آزمون خواهد شد. آنها آماده فروش مهاجم ایرانی خود هستند که شروع خوبی در بوندس‌لیگا نداشته است. سردار این فصل تنها در ۱۲ بازی از رقابت‌های مختلف برای لورکوزن به میدان رفته (۳۴۵ دقیقه از ۱۰۸۰ دقیقه ممکن) و دو پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته، هرچند مصدومیت باعث شده او ۱۱ بازی در رقابت‌های مختلف را از دست بدهد.

روزنامه «تاکویم» ترکیه هم مدعی شده که مدیر برنامه‌های سردار آزمون او را به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد کرده است. طبق این گزارش؛ پیشنهادهای زیادی به این باشگاه ترکیه‌ای برای تقویت خط حلمه‌اش شده، اما آخرین نام پیشنهادی، سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن ملقب به «مسی ایرانی» بوده است.

حالا تصمیم با اوکان بوروک سرمربی گالاتاسرای است که این مهاجم ۲۸ ساله را به خط حمله‌اش اضافه کند یا خیر. در صورت تأیید بوروک، مدیریت باشگاه گالاتاسرای دکمه انتقال را می‌زنند و آزمون را احتمالاً قرضی به خدمت خواهند گرفت.

مهاجم تیم ملی که حالا یک سال از حضورش در بایرلورکوزن می‌گذرد، در مجموع در ۲۳ بازی که در بیشتر آنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده، تنها یک گل‌زده و سه پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها