رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 603928

خرید صندلی جدید یا تعویض روکش صندلی خودمان

شما می توانید رنگ های پارچه و یا چرم صندلی خودتان را در 34 رنگ مختلف انتخاب کنید که در تعویض روکش مهم ترین کار خارج نکردن صندلی از حالت ارگونومی بودن آن هست

div class="ts-container">

تعمیرات صندلی همیشه گزینه مناسبی نسبت به خرید یک صندلی نو هستش مخصوصا در شرایط فعلی و قیمت های سرسام آور صندلی های اداری تعویض روکش و رویه صندلی اداری بعد از تعویض جک صندلی دومین درخواست را در تعمیرات صندلی دارد، دقت داشته باشید که تعویض رویه صندلی در خانه یا محل کار شما انجام پذیر نیست و به ابزار هایی مثل کمپرسور و منگنه کوب نیاز دارد و حتما باید انتقال پیدا کند به کارگاه تعمیر صندلی، تا صندلی شما برای تعویض روکش آماده شود. در حال حاضر شما می توانید رنگ های پارچه و یا چرم صندلی خودتان را در 34 رنگ مختلف انتخاب کنید که در تعویض روکش مهم ترین کار خارج نکردن صندلی از حالت ارگونومی بودن آن هستش تا به کمر و گردن شما آسیبی وارد نشود یعنی تعمیرکار باید جوری از فوم و خیاط دوخت مناسبی را فراهم کنند تا صندلی از حالت ارگونومی خارج نشود تا بعد از پایان کار صندلی شما از زیبایی و راحتی خوبی برخوردار باشد.

مراحل تعویض روکش صندلی اداری

قدم اول برای تعویض روکش صندلی اداری پیدا کردن کسانی هست که این کار را انجام می دهند که شما می توانید با مراجعه به مراکز تعمیر صندلی و یا با سرچ در اینترنت این خدمات دهندگان را پیدا کنید.

قدم دوم استعلام قیمت از ارائه دهندگان این خدمت است که باید دقت داشته باشید که از چه نوع چرم یا پارچه و چه نوع اسفنج و فومی استفاده می کنند که ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما نمونه کار های آنان را ببینید تا از دوخت و رویه کوبی آن ها مطمئن شوید.

قدم سوم انتخاب چرم یا پارچه و رنگ آن است که بهترین چرم موجود در بازار چرم پارس است که وارداتی می باشد و از کشور مالزی وارد ایران می شود و پارچه ها از چینی و ایرانی موجود هست تا ترک که بهترین جنس ها را دارا می باشد.

در قدم چهارم صندلی شما شکافته می شود یعنی کارگر تعمیرات صندلی با منگنه کش تمامی منگنه های صندلی شما را جدا می کند تا روکش قدیمی صندلی جدا شود و این روکش به خیاطی رفته و خیاط از آن الگو درست کرده و با چرم و یا پارچه جدید روکش جدید را می دوزد.

قدم پنجم تقویت فوم و اسفنج صندلی شما انجام می گیرد که باید دقت شود صندلی از حالت ارگونومی خارج نشود و اگر فوم اولیه صندلی شما از بین رفته آن را کاملا عوض کنند.

این مرحله سخت ترین مرحله برای رویه کوب می باشد چون باید با دقت و زمان گذاشتن زیاد صندلی را رویه کوبی کند تا صندلی شما آماده تحویل شود در آخر صندلی بعد از رویه کوبی آماده تحویل می شود که روی آن سلفن و یا کاور پلاستیکی می کشند و به شما تحویل می دهند.

اسفنج یا فوم سرد برای صندلی استفاده می شود

در بیشتر صندلی های اداری از اسفنج استفاده می شود اما اسفنج خوب و بد هم داریم اسفنج های 20 و 25 و 30 کیلویی در صندلی اداری مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین آن 30 کیلویی می باشد که در صندلی های کارمندی و صندلی های ارزان قیمت از آن استفاده می شود در صندلی های مدیریتی و برند یا به قولی مارک دار از فوم های سرد و گرم استفاده می شود که فوم سرد عمر طولانی تری نسبت به فوم گرم دارد در مجموع این بحث اگر می خواهید صندلی شما در اثر نشستن طولانی نشست نکند و از حالت اولیه خارج نشود بهتر است از فوم برای صندلی شما استفاده شود تا بر اثر استفاده طولانی مدت کمتر آسیب ببیند.

روکش صندلی اداری ضد عرق

معمولا روکش های چرمی باعث عرق کردن پشت کمر و پا های ما روی صندلی می شوند اما چرم هایی که بیشتر از پلاستیک ساخته شدند، شما می توانید با تعویض روکش چرمی مرغوب این مشکل را برطرف کنید چون چرم های مرغوب از پلاستیک ساخته نشدند و منافذی برای تنفس دارند که هوا جریان پیدا کند تا بدن شما تعرق نکند اما اگر باز فکر می کنید این مشکل برای شما حل نشدنی است بهتر است از پارچه در تعمیرات صندلی خودتون بهره ببرید.

روکش پارچه در مقابل ساییدگی خراش های جزئی مقاومت خوبی دارد و به سادگی از بین نمیرود پارچه ها در فصل تابستان خنک تر و در فصل زمستان گرم و راحت می شود.

چرم ها به سه قسم تقسیم می شوند چرم طبیعی که قیمت بالایی دارد و کیفیت خوب اما بر خلاف تصور کمر کوتاه و چرم صنعتی که ار لحاظ قیمتی، قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد و ماندگاری و طول عمر بیشتری هم نسبت به آن دارد و چرم های حاصل از مشتقات نایلون که همان طور که گفته شود عرق می کنید هنگامی که روی آن می نشینید که بد ترین نوع چرم است و طول عمر پایینی دارد.

تعمیرات صندلی و قیمت روکش صندلی اداری

قبل از از این که برویم سر قیمت روکش صندلی اداری و تعمیرات صندلی بهتر است شما اول از شرکتی که این خدمات را می خواهید عکس ارسال کنید تا قیمت درستی از برآورد هزینه صندلی داشته باشید و حتما قیمت چند شرکت را با هم مقایسه کنید.

عکس های نمونه کار های آن شرکت را ببینید و در هنگام تحویل صندلی به آنان کالیته چرم یا پارچه را ببینید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

با بالا رفتن قیمت ها تعویض روکش بین مردم هواداران بسیاری پیدا کرده قیمت رویه صندلی به عوامل زیادی مثل جنس روکش و متراژ به کار رفته در صندلی و دستمزد خیاط اگر صندلی به خیاطی نیاز داشته باشد بستگی دارد.

شما می توانید با ارسال عکس به کارشناسان تعمیرات صندلی نوین فیکس برآورد درستی از هزینه تعمیر صندلی خود داشته باشید که نوین فیکس تعویض تمامی قطعات صندلی اداری را در محل برای شما انجام می دهد تعویض جک، چرخ، مکانیزم و پایه که فاکتور رسمی برای شما و ارگان و یا شرکت شما صادر می کند و تمامی قطعات صندلی دارای گارانتی می باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها