رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604038

تیم ملی کشتی یک ماه بدون سرمربی! / درستکار به زاگرب میرود؟

ساعت24-تیم ملی کشتی آزاد در حالی راهی مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی شد که حضور سرمربی تیم ملی نامشخص است.

div class="item-body content-full-news">

به گزارش ایسنا، تورنمنت کشتی آزاد رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار می شود که تیم ایران با ۶ چهره شاخص خود به این مسابقات می‌رود. اما اردوهای تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد حدود یک ماه است در ایران حضور ندارد و اردوی تیم ملی و همچنین مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان نیز که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی است با غیبت درستکار همراه بود.

در این رابطه رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرده درستکار مرخصی بدون حقوق گرفته است. با این شرایط مشخص نیست، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در آمریکا بسر می‌برد، از آنجا به تیم ملی ملحق می‌شود یا کشتی‌گیران بدون سرمربی در این رویداد نسبتا مهم شرکت خواهند کرد.

پیش از این از سوی فدراسیون کشتی نام درستکار و احسان امینی به عنوان کادر فنی ایران در این مسابقات اعلام شده بود اما با اعزام اباذر اسلامی به عنوان دیگر عضو کادر فنی، احتمال غیبت درستکار در این تورنمنت بیشتر قوت می‌گیرد.

برنامه مسابقات کشتی‌گیران آزادکار ایران به ترتیب زیر است:

چهارشنبه ۱۲ بهمن:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری

۷۴ کیلوگرم:یونس امامی

۸۶ کیلوگرم:حسن یزدانی

پنجشنبه ۱۳ بهمن:

۷۹ کیلوگرم:علی سوادکوهی

۹۷ کیلوگرم:امیر علی آذر پیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

تیم ملی کشتی یک ماه بدون سرمربی! / درستکار به زاگرب می‌رود؟
تیم اعزامی کشتی آزاد به کرواسی

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها