رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604079

پرسش از دولت درباره ماست دبه ای2.5 کیلویی

ساعت 24 – روزنامه جهان صنعت امروز در ستون پرسش روز خود نوشته است شهروندان ایرانی شوربختانه درازمایشگاه ذهن هایی که معلوم نیست به کدام افراد با چه میزان دانش اقتصادی وبا چه تخصصی از کشورداری تعلق دارد اسیر شده اند و هیچ کس هم نیست به داد این شهروندان برسد. هرروز یکی از جایش پا می شود وبرای میلیونها ایرانی برنامه زندگی می دهد . یکی برنامه می دهد چه لباسشی بپوشنند ، یکی برنامه می دهد چه فیلمی نگاه کنند ، یکی برنامه می دهد دلار خود را چند بفروشند ، یکی برنامه می دهد قیمت پس انداز آنها چقدراست وبانکها را ملزم می کند به همان قیمت به پس انداز شهروندان نرخ بهره بدهد ، یکی می گوید ...

ماست

تازه ترین رخداد در دنباله دستورهای حکومتی در نظام جمهوری اسلامی را در دولت سیزدهم برداشته و به مردم دستورمی دهند اگر کالابرگ دیجیتال می خواهی باید ماست دبه ای 2.5 کیلویی خریداری کنی. این هم از آن حرفهای عجیب است که جای پرسش دارد؟

یکم- پرسش اول این است که آیا رییس جمهور و فرماندهان اقتصادی به این طرح رای داده اند ؟ ایا خودشان کالا برگ می گیرند و حتما ماست دبه ای 2.5 کیلویی می خرند؟

دوم- این نوشته می پرسد آیا دولت سیزدهم ورییس اممغز متفکر شناسایی ده کالای مشمول کالابرگ که عبارتند از شامل شیر یک لیتری کم چرب، پنیر یو اف 400 گرمی، ماست دبه 2.5 کیلوگرمی کم چرب، مرغ کشتار روز، تخم مرغ کیلویی، ماکارونی 700 گرمی رشته‌ای، قند شکسته فله‌ای، شکر سفید فله‌ای و برنج است را معرفی کند تا مردم از او بپرسند فلسفه ماست دبه ای 2.5 کیلویی را از کجای ذهنش بیرون رون آورده است؟

سوم -نگاهی به اقلام این طرح که به نظر این نوشته اجباری خواهد شد و پس از مدتی دیگر یارانه ای هم درکارنیست و شهروندان باید همین ها خریداری کنند تا کم کم به باد فراموشیسپرده شود این پرسش را پیش می اورد که اگر صدها هزار فروشنده ریز درشت در سراس ایران زمین ماست دبه ای 2.5 کیلویی نداشتند مردم باید چه کنند و اصولا چه برنجی با کدام کیفیت خریدار ی کنند؟

چهارم- اگر نگاه دسیسه ای داشته باشیم می توانیم گمانه زنی کنیم مغز متفکری که ماست دبه ای 2.5 کیلیئکیلویی رابه زور کوپن دیجیتال می خواهد به میلیونها ایرانی بفروشد حتما خودش یا دوستانش کارخانهساخت تولید دبه 2.5 کیلویی دارند . آیا کسی می خواهد کارخانه تولید دبه 2.5 کیلیویی احداث کند ؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها