رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604460

هفته نوزدهم لیگ برتر| سومین برد متوالی استقلال مقابل عنایتی؟/ تقابل مربیان پرسپولیس؛ فولاد به دنبال شکار دومین صدرنشین

ساعت24-هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال میزبان نفت مسجدسلیمان قعرنشین است و سپاهان صدرنشین در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

به گزارش فارس، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر از سه شنبه آغاز می شود.

نگاهی به 4 مسابقه این روز می اندازیم.

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان؛ تقابل گل‌نخورها!

آلومینیوم هفته گذشته در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس 10 نفره یک امتیاز گرفت تا دست پر به اراک برگردد با این حال کارشناسان داوری متعقدند به لطف اشتباه مسلم داوری، تیم رحمتی در آن دیدار بازنده نشد! آلومینیوم 25 امتیازی در رده هفتم جدول است و باید به مصاف سلطان تساوی های لیگ؛ مس رفسنجان برود، تیمی که ادعا می کند بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده است.

مس رفسنجان با 7 گل خورده مستحکم ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و آلومینیوم هم فقط 8 گل در این فصل دریافت کرده تا به همراه پرسپولیس بعد از مس دومین خطوط دفاعی مستحکم لیگ را دارند. تقابل گل نخورهای لیگ می تواند نوید یک بازی کم گل دیگر را در لیگ برتر بدهد.بازی رفت دو تیم هم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اگر فردا تیمی برنده شود قطعا رتبه ششمی خود را در لیگ تثبیت خواهد کرد. مس رفسنجان به گفته محمد ربیعی سرمربی اش در بدترین شرایط قرار دارد و بازیکنانش به دلیل مشکلات فراوان در باشگاه تمرکز لازم را برای حضور در میدان ندارند اما آلومینیوم اراک در شرایط مناسب روحی و روانی است.

نساجی مازندران - پیکان تهران؛ تقابل مربیان سابق پرسپولیس

نساجی مازندران در 4 هفته اخیر با سه شکست و یک مساوی مقابل مس رفسنجان 21 امتیازی است و در رده دهم جدول قرار دارد. شاگردان حمید مطهری این هفته در خانه و در حضور هواداران متعصب به میدان می روند و امیدوارند با یک برد خوب دو سه پله در جدول لیگ بالا بروند.

پیکان تهران 20 امتیازی در رده دوازدهم ایستاده است. رویارویی این دو تیم، تقابل دستیاران سابق یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس محسوب می شود. پیکان با 8 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد و در این بازی هم کار سختی برای باز کردن دروازه نساجی خواهد داشت.

حمید مطهری سرمربی نساجی بعد از باخت هفته گذشته مقابل ملوان از باشگاه خواست که او را جریمه کند زیرا هیچ بهانه ای برای این باخت ندارد! بنابراین نساجی ها برای اینکه دل هواداران خود را به دست بیاورند باید این مرتبه پیروز شوند. دو هفته پیش کدورتی بین هواداران و برخی از بازیکنان و سرمربی تیم ایجاد شد. مجتبی حسینی سرمربی پیکان نسبت به مطهری البته تجربه بیشتری در زمینه سرمربیگری دارد.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ تقابل با تیم قعرنشین بدون ساپینتو

آبی پوشان با دو برد متوالی 33 امتیازی شدند و به 3 امتیازی سپاهان صدرنشین و پرسپولیس رسیدند تا مثلث مدعیان قهرمانی لیگ تکمیل شود. استقلال در این هفته مقابل تیم قعرنشین لیگ بازی دارد تیمی که با 37 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و برای بقا می جنگد. هفته گذشته استقلال در حالیکه می توانست بی دردسر و با 3 امتیاز شیرین و خوب و خوش از کرمان به تهران برگردد، دچار حاشیه‌های حیرت انگیزی شد، اتفاقات 4-5 دقیقه آخر مسابقه با مس جنجال به پا کرد!

ساپینتو بخاطر درگیری کنار زمین مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه هم قرار گرفت ! از سویی دیگر شایعه تغییر مدیرعاملی باشگاه نیز منتشر شده که اعضای هیات مدیره برکناری علی فتح الله زاده را تکذیب کردند. با این شرایط استقلال در حالی مقابل تیم قعرنشین قرار می گیرد که ساپینتو به دلیل اخراج در بازی گذشته روی نیمکت حضور ندارد، در آن سوی میدان رضا عنایتی مهاجم و کاپیتان اسبق استقلال هدایت نفت را برعهده گرفته و از روزی که به این تیم آمده دو مساوی به دست آورده و نوار باخت های نفت را قطع کرده است.

نفت کار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد ولی تقابل عنایتی با استقلال در حضور هواداران جذاب خواهد بود.شاید عنایتی مقابل استقلال به کسب یک امتیاز هم راضی باشد اما تساوی در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل هواداران نوعی باخت محسوب می شود بنابراین آبی پوشان با ترکیبی هجومی به میدان خواهند رفت ا حسین حسینی به احتمال زیاد بازهم به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و علیرضا رضایی برای سومین بازی متوالی درون دروازه استقلال می ایستد. در بازی رفت هم نفت یک امتیاز از استقلال گرفت اما این مرتبه آبی پوشان به دنبال سومین برد متوالی هستند تا همچنان با مدعیان قهرمانی در کورس باشند.

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان؛ شکار دومین صدرنشین در اهواز؟

هفته گذشته فولادی ها شکست دیرهنگامی را مقابل تراکتور متحمل شدند و با گل دقیقه 100 قرمزپوشان، دست خالی از تبریز به اهواز بازگشتند، بازیکنان فولاد یکبار دیگر باید به مصاف صدرنشین لیگ بروند آنها دو هفته پیش پرسپولیس را شکست دادند و صدر را از شاگردان گل محمدی گرفتند و حالا سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف قرمزپوشان اهوازی خواهد رفت شاگردان نکونام دوست دارند در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک صدرنشین دیگر لیگ را شکار کنند، فولاد اول اسفند باید به مصاف تیم الفصیلی عربستان برود. مسابقه فردا به احتمال فراوان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و فولادی ها در این دیدار تنها نخواهند.

سپاهان با 28 گل زده زهردار ترین خط حمله لیگ را دارد، فولاد هم این مرتبه روی تورس مهاجم اسپانیایی خود حساب ویژه ای دارد ولی سپاهان مهره های درجه اول زیادی دارد. بازی رفت را فولاد با یک گل برد اما فردا حکایت دیگری خواهد بود فولاد اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد یا از این تیم امتیاز بگیرد در آنصورت دومین صدرنشین لیگ را هم به زیر کشیده، تیم نکونام دو هفته پیش با شکست پرسپولیس زمینه صدرنشینی سپاهان را فراهم کرد و اگر این مرتبه دوباره موفق شود ، صدر را احتمالا به پرسپولیس برخواهد گرداند.

مشکل اصلی در بازی فردا نیمکت نشینان فولاد خواهند بود نیمکتی ناآرام و همیشه معترض که می‌خواهد عرصه را بر داور تنگ کند ولی نیمکت سپاهان بعید است خیلی وارد حاشیه‌های کنار زمین شود.

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر:

هفته نوزدهم؛ گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی – روز نیروی هوایی
سه شنبه ۱۸ بهمن
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
نساجی مازندران - پیکان تهران - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
استقلال- نفت مسجد سلیمان - ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران
فولادخوزستان -فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۸- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
چهارشنبه ۱۹ بهمن
هوادار تهران- تراکتورتبریز - ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ذوب آهن اصفهان- ملوان انزلی - ساعت ۱۵- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
گل گهرسیرجان -مس کرمان - ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
صنعت نفت آبادان- پرسپولیس - ساعت ۱۸- ورزشگاه تختی آبادان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها