رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604573

سرمربی پرسپولیس کوتاه آمد

یحیی با امیدها بازی نمیکند

ساعت24-بعد از دیدار پرسپولیس با آلومینیوم بود که یحیی گل‌محمدی با عصبانیت در مورد اتفاقات بازی به اظهارنظر پرداخت و اعلام کرد در اعتراض به این شرایط از بازی بعد با تیم امید به میدان خواهد رفت. یحیی مدعی شد دست‌هایی در کار است تا او و تیمش را زمین بزنند و این توطئه را در نتیجه اقدامات او در ماه‌های اخیر دانست.

خبر
در روزهای گذشته بیشتر حاشیه‌های فوتبال باشگاهی ایران پیرامون اظهارات سرمربی پرسپولیس بود و پیدا کردن پاسخ این سوال که آیا واقعا پرسپولیس قرار است با تیم امیدش به میدان برود یا خیر؟ در این زمینه اخباری به گوش رسید که باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان امید کارت بازی گرفته و حتی برایشان بلیت هم رزرو کرده است. در همین زمینه شنیده شد که مدیران باشگاه هم قرار است با گل‌محمدی هماهنگ باشند و به همین دلیل خبری از تصمیم باشگاه به بیرون درز نکرد. این حواشی تا همین غروب دیروز که پرسپولیس راهی آبادان شد ادامه پیدا کرد.
برخی شایعات در این زمینه شنیده شد که امیدهای پرسپولیس تا داخل هواپیما هم رفتند و بعد پیاده شدند، اما درنهایت مشخص شد پرسپولیس با نفرات اصلی راهی جنوب ایران شده و قرار نیست امیدهای پرسپولیس در لیگ به میدان بروند. در نهایت با ذکر این جمله توسط گل‌محمدی پرونده این حاشیه بسته شد: «بعد از بازی هفته گذشته صحبت‌هایی داشتم. واقعا عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و بحث بازی با امیدهای‌مان را مطرح کردم.» البته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد تیمش در هشت بازی از دیدارهایی که بعد از جام جهانی داشته از داوری ضربه خورده است. یحیی گفت حاضر است این ادعا را با سند و مدرک به اثبات برساند. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس خبری یحیی را خواهید خواند.
به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه تیمش مقابل نفت آبادان اظهار کرد: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی برای من داشته است. دیدن مردم باصفا و خونگرم آبادانی باعث احساس بسیار خوب برای همه ماست. این مردم لایق بهترین‌ها هستند. جا دارد درود بفرستیم به شهدایی که از ناموس و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از شهر آبادان بود و همین شهدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ما به دست دشمن بیفتد.
او افزود: بازی‌های زیادی را از تیم نفت دیده‌ام. با آمدن تاوارس این تیم متحول شده است و فوتبال خوبی ارایه می‌دهند و تیم کاملی هستند. بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ایم نسبت به امتیازاتی که جمع کرده‌اند، متفاوت است و می‌توانستند امتیازات بیشتری را کسب کنند. تیم قابل احترامی هستند و قطعا فردا باید تمرکز خوبی روی کار فنی داشته باشیم تا به برد برسیم. با توجه به وضعیت جدول هم صنعت نفت و هم پرسپولیس به دنبال سه امتیاز هستند و فکر می‌کنم تقابل خوبی باشد. این تقابل دیدنی خواهد بود و امیدواریم بازی خوبی را ارایه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو هفته اخیر بردی نداشته‌ایم و قطعا کسب سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد و امیدوارم به برد برسیم و برای نفت آبادان هم آرزوی موفقیت دارم.
او در ادامه خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌های ایرانی از نظر امکانات در شرایط خیلی خوبی نیستند و وقتی صحبت از باشگاه‌های حرفه‌ای می‌کنیم این امکانات در باشگاه‌های ما برای فوتبال‌مان کم است.
گل‌محمدی همچنین عنوان کرد: در دو هفته اخیر از داوری ضربات خیلی بدی خورده‌ایم. بعد از جام جهانی ۹ بازی کرده‌ایم که در هشت بازی با سند و مدرک و نیز فیلم، تیم من با مشکل داوری مواجه بوده است. در خیلی از بازی‌ها هم برده‌ایم ولی از داوری ضربه خورده‌ایم. ما خواستیم که آرامش در وجود داوران باشد و تمرکزشان به‌هم نخورد. من شلوغ نکردم ولی همیشه به بازیکنان و باشگاه هشدار می‌دادم که وضعیت داوری به شکلی پیش می‌رود که نگران‌کننده است که اوج بی‌عدالتی در حق پرسپولیس رخ داد و اتفاقاتی رخ داد که امتیازات زیادی را در این دو هفته از دست بدهیم. من تلفنی و حضوری در این خصوص با باشگاه صحبت کردم. بعد از بازی هفته گذشته صحبت‌هایی داشتم. واقعا عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و بحث بازی با امیدهای‌مان را مطرح کردم. البته معتقدم اگر با امیدهای‌مان هم کار کنیم چیزی از بازیکنان تیم اصلی کم ندارند و جایگاه آنها در آینده در تیم پرسپولیس خواهد بود.
گل‌محمدی ادامه داد: به هر حال صحبت‌هایی را مطرح کردم که وقتی طی روزهای اخیر درباره آنها فکر کردم، دیدم بحث فوتبالی است و ما متاسفانه در نهادهای فوتبالی به مشکل برخوردیم. اما برداشت خوبی از صحبت‌های من نشد و می‌خواستند از صحبت‌های من برداشت‌های غیرفوتبالی داشته باشند اما واقعا ارکان فدراسیون باید جوابگوی اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد باشند زیرا تیم ما معمولی نیست که هر اتفاقی برایش رقم بخورد. پرسپولیس یک تیم پرهوادار با ۴۰ تا ۴۵ میلیون هوادار است و نباید این اتفاقات باعث جریحه‌دارشدن احساسات هواداران ما شود که از فوتبال زده شوند. از همه مسوولان امر می‌خواهم خصوصا روی داوری تمرکز داشته باشند و اجازه ندهند حق هیچ تیمی ضایع شود.
او گفت: به دنبال گرفتن امتیاز از گفتن این حرف‌ها نیستم و تنها به دنبال اجرای عدالت هستیم و همه مربیان این مهم را دوست دارند. این حق همه تیم‌هاست و امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال ایران بیفتد. همه تیم‌ها استعدادهای خوبی در پایه‌ها دارند و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا فوتبال‌ ما پیشرفت کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برای بازی فردا بیرانوند محروم است و مصدومی هم نداریم.

اعتماد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها