رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607061

چالوس یک‌طرفه میشود

ساعت24-ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که جاده چالوس از ساعت ۱۲ ظهر امروز به سمت شمال یک‌طرفه خواهد شد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده چالوس، اظهارکرد:‌ در روزهای اخیر شاهد افزایش حجم سفر در اکثر محورهای مواصلاتی بودیم و در این میان محور چالوس و آزادراه تهران - شمال یکی از محورهایی بود که تردد بالایی در آن انجام شد.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته، استان مازندران، دارای بیشترین تراکم خودروی ورودی به این استان بود، گفت: همچنان نیز شاهد ورود مسافران به این استان هستیم که بخشی از آن از طریق جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. در همین راستا نیز با توجه به حجم بالای تردد در این محور تصمیم بر آن شد که جاده چالوس از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه، ۲۸ اسفند در مسیر جنوب به شمال یک طرفه شود. بر این اساس خودروهایی که قصد تردد در مسیر شمال به جنوب این محور را دارند تا ساعات پایانی امشب امکان تردد از این محور آزادراه شمال - تهران را نخواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه محدودیت‌ اعمال شده در جاده چالوس در آزادراه تهران - شمال نیز اعمال شده است، گفت: در همین راستا در زمان یکطرفه بودن محور چالوس، آزادراه تهران - شمال نیز یکطرفه خواهد بود.

شیرانی درباره احتمال یکطرفه شدن محور هراز نیز گفت:‌ در صورت افزایش حجم تردد در محور هراز تمهیدات لازم برای یکطرفه شدن آن اتخاذ شده است، اما تاکنون تصمیمی برای یکطرفه شدن هراز گرفته نشده و تردد در هر دو مسیر این محور انجام می‌شود.

وی از مسافران نوروزی خواست که با برنامه‌ریزی و با رعایت این نکته که ممکن است سفرشان بیشتر از حد معمول طول بکشد، وارد جاده شوند. در حین سفر حتما استراحت کرده و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب‌و آلودگی جدا پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها