رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607078

کلاهبرداری از ۱۰۴ نفر در پوشش شرکت لیزینگی در تهران

ساعت24- رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای لیزینگی در تهران خبرداد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد در غالب تاسیس شرکت‌های تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی به‌نام «کیان دیزل ایرانیان» از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان طی سه سال گذشته سه شرکت تاسیس کرده و تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی، مبالغ زیادی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود:‌کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم را در شمالتهران شناسایی کردند و پی بردند این مرد جوان قصد دارد با تاسیس یک شرکت دیگر از شهروندان کلاهبرداری کنند. در ادامه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیاتم نسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد، گفت: متهم پس ازانتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون ۱۰۴ مالباخته شناسایی و علیه متهم شکایت کرده‌اند، گفت: با صدور قرار قانونی ازسوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها