رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607083

واکنش جالب ساپینتو به دعوت نشدن قایدی به تیم ملی

ساعت24-خبرورزشی نوشت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.

تمرین تیم ملی در حالی امروز شروع می شود که امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی در اقدامی عجیب که تعجب خیلی ها را به همراه داشت، مهدی قایدی ستاره این روزهای استقلال را به تیم ملی دعوت نکرد. قایدی که بعد از شروع نه چندان خوب در استقلال، در هفته های گذشته عالی کار کرد و گل های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، نتوانست نظر مثبت قلعه نویی را به خودش جلب کند و ستاره ریزنقش آبی ها جایی در لیست جدید تیم ملی نداشت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که به همراه همسرش در تهران حضور داشت، برای استراحت دیروز ایران را ترک کرد. بازی های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و همچنین تعطیلات نوروز تعطیل است و ساپینتو و همسرش هم از این فرصت استفاده کردند و دیروز ایران را ترک کردند. دیروز به صورت خیلی اتفاقی ساپینتو و همسرش را در فرودگاه دیدیم. از همین رو برای گفت و گو نزد سرمربی استقلال نزدیک شدیم تا چند دقیقه ای در مورد شرایط این تیم صحبت کنیم.

با این حال ساپینتو به ما گفت: فعلا شرایط حرف زدن را ندارد و خیلی هم عجله دارد. من باید به موقع به پرواز برسم و الان فرصت خوبی برای گفت و گو نیست.

از ساپینتو در خصوص دعوت نشدن قایدی به تیم ملی هم پرسیدیم که به گفتن این جمله بسنده کرد؛ «این سوالی نیست که من به آن جواب بدهم . فعلا می خواهم با همسرم به سفر بروم و از سفر لذت ببرم تا دوباره برای شروع تمرینات به ایران برگردم و برای ادامه لیگ آماده شویم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها