رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611379

امپراتورسازی فرزین ادامه دارد

ساعت 24 - رییس بانک مرکزی ایران جاده را صاف دیده و از هراس و فراموشی بخش خصوصی ، رسلته ها ونیز اعضای مجلس بهره می برد تا امپراطوری خود را بنا کند. این رییس بانک مرکزی حالا ادعا دارد بانک مرکزی باید وحتما به هرجا که سپرده بانکها می رود سرکشی کرده و دخالت کند .

فرزین
dir="RTL" style="text-align:right">فرزین با صراحت تمام بر ضرورت نظارت بانک مرکزی بر شرکت های وابسته به بانک ها تاکید کرد و گفت: هر کجا پول سپرده گذاران مورد استفاده قرار می‌گیرد، بانک مرکزی هم باید ورود و نظارت کند؛ لذا بر این اساس ضوابط مشخصی برای نظارت بانک مرکزی بر شرکت های زیرمجموعه بانک ها تدوین خواهد شد. لابد فرزین می خواهد دنبال همان پولهایی که از بانک ها به شرکتهای خودشان داده شده است و انها نیز به فعالیت های خود اختصاص داده اند را دنبال کند. سایت ساعت 24 درهمان روزهای نخست پس از انتصاب فرزین تاکید کرد او می خواهد از بانک مرکزی یک حزب مقتدر بسازد که بر هرکاری در حوزه اقتصاد سرک بکشد ورد پای خودرابگذارد. این علاوه برمساله ارزی است که رییس بانک مرکزی خودرا مختار می داند در خرید وفروش ارزهای وارداتی و صادراتی دخالت کند وهیچ سازمان وبنگاهی حق ندارد ارز خرید وفروش کند.

پس از اینکه رییس بانک مرکزی چنین رفتاری با بخش خصوصی نشان داد وکسی جلودارش نبود نوبت به دیگر اعضای کابینه رسیده است. حالا وزارت جهاد کشاورزی نیز با همه نیرو علیه تولیدکنندگان گوشت مرغ لشگر کشی کرده واز بستن هرکشتارگاه ، فروشگاه وتوزیع کننده گوشت مرغ که قیمت های اعلام شده وزارت را رعایت نکندمی گوید و تهدید می کند آنجا را خواهد بست. مدیران این وزارتخانه درادامه جهاد علیه مرغداران تاکید کرده است اگر حرف ماراقبول نکنید با واردات گوشت مرغ ناچار به اطاعت می شوید . از سوی دیگر دولت سیزدهم قیمت شیر خام تولیدی دامداران را افزایش داده اما به کارخانه های لبنیات اجازه نمی دهد قیمت تولیدات خود را افزایش دهند شورای رقابت نیز وپارد کارشده برای واردکنندگان اتومبیل های خارجی قیمت تعیین می کندو...

برخی از کسانی که این روزها فرمانروایی می کنند کسانی هستند که پیش از تاسیس دولت سیزدهم اصولا هیچ کار اجرایی ملی نکرده بوده اند وازاداره اقتصاد فقط این را می شناسند که باید سرکوب کرد. دولت سیزدهم توهم این را دارد که با زور می توان همه چیز راحل وجمع کرد. این جور اداره کردن اقتصاد دردنیای امروز جز در کره شمالی و کوبا و یکی دوکشور دیگر درهیچ کشوری وجود خارجی ندارد و عاقبت شایدایران در ردیف همین کشورها قرارگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها