رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611396

یک ایتالیایی معروف دستیار قلعه‌نویی میشود

ساعت24-یک مربی ایتالیایی در آستانه حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد.

در شرایطی که قرار است اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در تورنمنت کافا از 13 خرداد آغاز شود، تاکنون وضعیت انتخاب دستیار خارجی امیر قلعه‌نویی قطعی نشده است.

طبق اعلام مهدی نبی، سرپرست تیم ملی، فدراسیون فوتبال پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف، در حال حاضر با یک مربی ایتالیایی که سابقه حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی سوئیس در حال مذاکره است. روز گذشته نیز سرمربی تیم ملی مدعی شد پیش قرارداد برای یک مربی خارجی ارسال شده است.

با نگاهی به فهرست دستیاران مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس در جام جهانی 2022 متوجه می‌شویم، دستیار ایتالیایی در این کادر حضور نداشته اما در دوره قبلی جام جهانی که ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی این تیم بود از یک مربی ایتالیایی به عنوان دستیار در کادر خود به نام آنتونیو مانیکونه استفاده می‌کرد.

این مربی 56 ساله که سابقه یک بازی ملی برای آتزوری در سال 1993 را دارد، در کارنامه‌اش حضور در تیم‌های اینترمیلان، پالرمو، اودینزه و جنوا را داشته و از سال 2004 فعالیت مربیگری خود را در به عنوان سرمربی جوانان اینترمیلان شروع کرد. مانیکونه از سال 2012 به عنوان دستیار پتکوویچ در کنار این مربی صربستانی بوده و در تیم‌های لاتزیو، سوئیس و بوردو فرانسه با او همکاری کرده است.

مانیکونه از سال 2022 بدون تیم بوده و باید دید آیا با توجه به نشانه‌هایی که نبی از گزینه خارجی حضور در کادرفنی تیم ملی مطرح کرده است، قرارداد این مربی با ایران امضا خواهد شد؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها