رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611400

ضرب و شتم نیروی اورژانس توسط تماشاگران حادثه!

ساعت24-رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: روز گذشته کارشناسان اورژانس در حال خدمت‌رسانی بودند که ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

محمد اسماعیل توکلی از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت 16 و 17 دقیقه روز گذشته (سه‌شنبه)، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و عابرپیاده به مرکز 115 اورژانس استان تهران اعلام شد.

سرپرست اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای اورژانس استان تهران به محل حادثه در خاک سفید تهرانپارس اعزام شدند.

توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت‌رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه میزان منابع فعلی جوابگوی حجم درخواست مددجویان نیست، افزود: نیاز به عزم جدی در کشور جهت بهبود شرایط حال حاضر اورژانس استان تهران است.

توکلی تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

وی تاکید کرد: با توه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و خستگی همکاران عزیز و پرتلاش به دلیل حجم بالای ماموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواست داریم از رفتارهای عجولانه و هیجانی نسبت به برخی از تاخیرهای ناخواسته همکاران ما پرهیز کنند.

سرپرست اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: قطعا در کنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس 115 و حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت‌های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها