رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611436

جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهان

ساعت24- طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان ابتلا به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۹ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۲۰۵ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۳۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

بنابر آمار جهانی ورلداُمتر، در آلمان ۷۳۹ مورد جدید ابتلا و ۶۰ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۷۴ هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است. در کره جنوبی ۲۲ هزار و ۹۶۱ مورد جدید ابتلا و ۱۷ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۴ هزار و ۷۱۹ نفر رسیده است.

همچنین در فلسطین اشغالی ۸۱۱ مورد جدید ابتلا و ۱۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۲ هزار و ۵۲۴ نفر رسیده است. در هنگ کنگ ۵۲۱ مورد جدید ابتلا و ۱۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۳ هزار و ۷۵۶ نفر رسیده است.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها هنوز در صدر است. تاکنون ۱۰۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۶۶۲ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۱۸ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۷۴ مورد جدید به شمار بیماران ۱۴ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

علاوه بر این در اندونزی روز گذشته ۷۸۶ مورد ابتلای جدید و ۱۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۱ هزار و ۷۱۵ مورد رسید. در مکزیک روز گذشته یک هزار و ۵۳۷ مورد ابتلای جدید و ۹ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳۴ هزار و ۸۹ مورد رسید.

همچنین در کلمبیا ۸۲۳ مورد جدید ابتلا و ۷ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۴۲ هزار و ۷۴۸ نفر رسیده است. در ایران ۷۱ مورد جدید ابتلا و ۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۴۶ هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها