رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 109065

جزییات بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان اعلام شد

ساعت 24-رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش از آخرین جزییات بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ خبر داد.

*5
مسعود ثقفی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه روز در داخل و خارج از کشور باتوجه به جزییات بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به جزئیات بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ اظهار داشت: ‌ تمام دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی، ‌ هنرجویان هنرستان‌ها، دانشجویان مراکز تربیت معلم، ‌نوباوگان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، ‌ آموزشیاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی، ‌دانش‌آموزان مدارس شبانه و آموزش از راه دور و کارکنان آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل آن‌ها در این طرح بیمه می‌شوند.

ثقفی ادامه داد: میزان تعهدات سالانه بیمه، نحوه اعلام خسارت و مدارک لازم برای پرداخت خسارت در سایت آموزش و پرورش شهر تهران بخش بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان قابل مشاهده است.

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه روز در داخل و خارج از کشور، ‌ اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان‌ها، هزینه خرید و پیوند کلیه و مسیولیت مدیران و عوامل آموزش و پرورش برعهده بیمه است، همچنین بیمه شدگان در قبال فوت و نقص عضو یا از کارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث تحت پوشش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها