رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166609

رژیم شیر و موز | فواید شیر و موز برای لاغری

لاغری با رژیم شیر و موز یکی از رایج ترین روش های لاغری است که به تازگی با آزمایشات متعدد بر روی افراد مختلف اثبات شده است در این مطلب میخواهیم شما را با این روش آشنا کنیم.

شیر موز
html>

اگر به رژیم سریع نیاز دارید تا به شما در از دست دادن وزن اضافی قبل از یک رویداد مهم کمک نماید ، باید رژیم غذایی موز و شیر را امتحان کنید.

نه تنها به شما در از دست دادن وزن اضافی کمک می کند بلکه یک برنامه کاهش وزن موثر است که می تواند در موارد "اضطراری" استفاده شود.

ایده اصلی - شما روزانه حدود 1000 کالری کالری مصرف می کنید - 3 بار موز و شیر در روز و سایر غذاهای سالم - و خود را هیدراته کنید تا سریع چربی ها را از دست دهید.

بخشی از مزایای موز

همانطور که همه ما می دانیم ، موز از میوه های بسیار مغذی است که سرشار از ویتامین ها ، فیبر غذایی و مواد معدنی به ویژه پتاسیم (حدود 422 میلی گرم در یک موز) است که برای عملکرد طبیعی بدن بسیار مهم است.
آنها همچنین حاوی فیبر هستند (حدود 3 گرم در یک موز) که به بدن کمک می کند تا از سموم انباشته شده خلاص شود.
آنها همچنین احساس سیری ایجاد می کنند و باعث می شوند فرد برای مدت طولانی احساس پری کند.
مهمتر از همه ، آنها خوشمزه هستند و به راحتی مصرف می شوند.

مزایای ترکیب موز و شیر

موز و شیر در کنار هم ، مقدار زیادی پروتئین ، ویتامین ، فیبر رژیم غذایی و مواد معدنی را به بدن می دهند.
مواد مغذی دریافت شده از این رژیم برای تأمین انرژی کافی برای بدن برای مدت 3 تا 4 روز کافی است

رژیم شیر و موز | فواید  شیر و موز برای لاغری

نکاتی برای درست کردن رژیم موز و شیر برای شما

جدا از آنچه می خورید ، باید برخی تمرینات سبک نیز انجام دهید. از انتخاب HIIT یا وزنه برداری خودداری کنید ، زیرا در رژیم غذایی بسیار کم کالری قرار دارید. می توانید یوگا و مراقبه را انجام دهید.
از شکر تصفیه شده ، نوشیدنی های انرژی زا ، غذاهای بسته بندی شده و نوشیدنی های گازدار ، غذاهای سرخ شده و میان وعده های ناسالم خودداری کنید.
در صورتی که از مصرف شیر و موز به طور جداگانه خسته شدید می توانید اسموتی موز و شیر درست کنید.
حداقل 3 لیتر آب در روز بنوشید.
7-8 ساعت بخوابید.
برای از دست دادن وزن خود ، استرس را از خود دور کنید.
اگر احساس ضعف کردید سریعاً این رژیم را قطع کنید و برای مشاوره بیشتر با پزشک مشورت کنید.
بعد از چهارمین روز از این رژیم ، شما باید از رژیم سالم و ورزش پیروی کنید تا از افزایش وزن خود جلوگیری کنید.

بنابراین ، مشخص است که پیروی از رژیم غذایی موز و شیر به مدت 3-4 روز به شما آسیب نمی رساند ، مشروط بر اینکه شما یک برنامه رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید. و برای انجام این کار ، باید همانطور که من یک برنامه غذایی مناسب برای شما آماده کرده ام ، به پایین حرکت کنید.

رژیم شیر و موز | فواید  شیر و موز برای لاغری

رژیم شیرو ساقه طلایی

رژیم شیر و موز | فواید  شیر و موز برای لاغری

در این رژیم شیر و بیسکویت ساقه طلایی وجود دارد .بیشتر ما می دانیم که شیر سرشار از مواد مغذی و غذای کاملی می باشد و تمام موادی را که در طی روز باید به بدن رسانده شود را به بدن می رساند وهمچنین بیسکویت ساقه طلایی دارای سبوس است سبوس دارای وینتامین Bاست که برای سیستم اعصاب بسیار مفید هستند .شما با مصرف این دو ماده باهم می توانید کاهش وزن داشته باشید ولی این را هم در نظر داشته باشید که این رژیم ها برای چند روز مناسب می باشند چون بدن انسان به مواد دیگری هم نیاز دارد پس سعی کنید که فقط برای چند روز از این رژیم استفاده نمائید و چند کیلو لاغر گردید.

شما هرروز 3 لیوان شیر و10 عدد ساقه طلایی را می توانید بخورید و تقسیم زمان بندی خوردن آن را خودتان باید انجام دهید .اگر در طول روز احساس گرسنگی شدید داشتید می توانید از پنج عدد خرما نیز استفاده نمائید .با گرفتن این رژیم در طی سه روز با توجه به بدن شما نیم تا سه کیلو از وزن شما کاسته می گردد .خوردن آب در رژیم بلامانع است توجه کنید که خوردن اب را فراموش ننمائید.

رژیم شیر

لاغر شدن

این رژیم مناسب افرادی است که می خواهند ده کیلوگرم از وزن خود را در طی 12 روز کم نمایند.اگر مایل به این کار هستید توکل بر خدا کنید ودست به کار گردید.

مواد ممنوع در این رژیم عبارتند از:شکر وشکلات و شیرینی.شما همچنین اجازه خوردن نوشابه های گازدار،نان سفید وماکارانی را نیز نخواهید داشت.

رژیم :دو روز اول شما فقط می توانید 2 لیوان شیر به همراه یک لیوان آب گوجه فرنگی و همچنین 2 کف دست نان سبوس دار میل نمائید

روز سوم و چهارم :در این دو روز شما می توانید از مواد پروتیینی استفاده نمائید .

صبح :صبح را با یک لیوان شیر شروع کنید.می توانید همراه شیر نصف قاشق چایخوری کره نیز استفاده نمائید.همچنین مجاز به خوردن یک دوم قاشقچایخوری عسل به همراه نان سبوس دار به اندازه یک کف دست می باشید.

ظهر:برای وعده ظهر 1 لیوان آب گوشت مصرف کنید.همراه آن شما می توانید 1 کف دست نان سبوس دار میل نمائید

عصر:وعده غذایی عصر شیر و نصف قاشق چایخوری عسل می باشد

شام:حال نوبت وعده شام است.برای شام 100 گرم گوشت پخته ـآماده نمائید.به جای آن 100 گرم مجاز به استفاده از 2 تخم مرغ آبپز می باشید.پنجاه گرم پنیر + یک لیوان شیر نیز می تواند مصرف نمائید.

حال روز پنجم وششم"این روز ،در واقع روز سبزیجات وشیر می باشد.

صبح:2عدد سیب و یا 2 عدد پرتقال ویک لیوان شیر میل نمائید

ظهر: سالاد سبزیجات بدون سس و سیب زمینی بخورید.همچنین سوپ سبزیجات نیز مجاز می باشد.

شام :برای شام مجاز به خوردن برانی اسفناج به همراه یک لیوان شیر هستید

این رژیم برای یک هفته است برای هفته های بعد نیز می توانید این رژیم را ادمه دهید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها