رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 196508

مجلس آماده برگزاری انتخابات الکترونیک شوراها

ساعت24-رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از زیر ساخت‌های انتخابات الکترونیکی شوراها خبر داد.

1931476.jpg
محمد جواد کولیوند با بیان اینکه پس از تعطیلات مجلس طرح یک فوریتی «اصلاح برخی از مواد انتخابات شوراهای شهر و روستا» در کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس بررسی می‌شود، اظهار کرد: این طرح تا 14 مهر در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد تا در نوبت بررسی در صحن علنی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه تاکنون اعضای کمیسیون شوراها یک جلسه با مسئولان وزارت کشور برای برگزاری انتخابات شوراها برگزار کرده اند، افزود: در این جلسه درباره اشکلات موجود در قانون انتخابات شوراها بحث و گفت وگو شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه جلسات اعضای کمیسیون شوراها و وزارت کشور به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: قرار بر این است تا انتخابات شوراها هر ماه جلسات مشترکی با مسئولان وزارت کشور داشته باشیم.

کولیوند با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای و شهر و روستا در سال 96 به صورت الکترونیکی، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان وزارت کشور برگزار شد مجلس آمادگی خود برای برگزاری الکترونیکی انتخابات اعلام کرد.

وی با تاکید براینکه باید برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها زیر ساختها فراهم شود، گفت: اوایل مهرماه اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از زیرساختها و دستگاه‌های موجود برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها بازدید می‌کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید براینکه شورای نگهبان برگزاری انتخابات شوراها را نپذیرفت، اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراها و گستردگی موضوع هم‌چنان مجلس مسئول نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً با فراهم شدن زیرساختهای همچون سخت‌افزار و نرم‌افزار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها