رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 221506

حاشیه های عجیب دیدار استقلال و تراکتورسازی/رحمتی بازهم به سمت قلعه‌نویی نرفت/ دست رد قلعه نویی بر سینه منصوریان/شعار تماشاگران علیه ژنرال

ساعت 24- دیدار استقلال و تراکتورسازی و تقابل منصوریان و رحمتی با قلعه نویی در ورزشگاه ازادی مطابق انتظار با حواشی پررنگی همراه شد.

علیرضا منصوریان
تشنج دو هوادار دیگر تراکتورسازی/ تشویق و شعار علیه قلعه‌نویی توسط استقلالی‌ها

دو هوادار دیگر تراکتورسازی به دلیل تشنج از ورزشگاه خارج شدند.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- در حالی که پیش از آغاز بازی یک هوادار تراکتورسازی به دلیل تشنج از ورزشگاه با آمبولانس خارج شده بود، دو هوادار دیگر تراکتورسازی در دقایق ۲۰ و ۲۷ به دلیل مشابه توسط آمبولانس از ورزشگاه خارج شدند.

- محمد خرمگاه مربی استقلال به دلیل محرومیت این دیدار را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا می‌کرد.

- کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری، این دیدار را از جایگاه خبرنگاران تماشا کرد.

- در دقیقه ۲۹ و بعد از خطای صورت گرفته روی سروش رفیعی، امیر قلعه نویی به شدت از بیژن حیدری انتقاد کرد.

- در اوایل نیمه نخست، قلعه نویی توسط هواداران استقلال تشویق شد اما او واکنشی به این شعارها نداشت.

- در دقیقه ۲۲ این بازی هواداران استقلال منصور پورحیدری را تشویق کردند و یاد او را گرامی داشتند.

- بعد از برخورد میان خسرو حیدری و مهدی کیانی که با نقش بر زمین شدن کیانی همراه بود، قلعه نویی بازهم به داور بازی اعتراض کرد و این حرکت قلعه نویی با واکنش هواداران استقلال همراه بود و آنها قلعه نویی را بی‌غیرت خطاب کردند.

- در دقیقه ۴۲ برخورد میان رحمتی و محمد نوری داشت به جاهای باریک می‌کشید که با وساطت سایر بازیکنان و بیژن حیدری ختم به خیر شد. در همین زمان میان برخی هواداران استقلال هم درگیری ایجاد شده بود. ظاهرا دلیل این درگیری شعار علیه قلعه نویی بود.

درحالی که منصوریان به سمت قلعه نویی رفته بود از او خواست تا با یکدیگر به سمت تماشاگران استقلال بروند اما این درخواست با موافقت سرمربی تراکتورسازی همراه نشد.


- علیرضا منصوریان بعد از ورود به زمین با استقبال شدید هواداران استقلال روبه رو شد. او به سمت سکوهای آبی رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.


- زمانی که دو تیم وارد زمین شدند یک پیراهن بزرگ با شماره ۱۰ و نام علیرضا منصوریان روی یکی از سکوهای استقلال توسط هواداران این تیم به معرض نمایش در آمد.


- امیر قلعه نویی به همراه دستیارانش به سمت نیمکت استقلال رفت و در این بین برخورد گرمی بین مربیان دو تیم برقرار شد.


- بعد از استقرار مربیان تراکتورسازی روی نیمکت، علیرضا منصوریان به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفت و با قلعه نویی صحبت کرد. ظاهرا سرمربی استقلال از قلعه‌نویی خواست تا با هم به سمت تماشاگران بروند ولی قلعه نویی این درخواست را قبول نکرد.

در همین زمان استقلالی ها با شعار داش علی، امیر خان، استقلال قهرمان آنها را تشویق می کردند.


- مهدی رحمتی همانطور که انتظار می‌رفت برای رخصت گرفتن به سمت قلعه نویی نرفت ولی امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان و خسرو حیدری به سمت قلعه‌نویی رفتند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها